/
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲

پشتیبانی‌ عملیات رفع آبگرفتگی ماهشهر ازسوی منطقه ویژه پتروشیمی

سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در پی آبگرفتگی شهرستان ماهشهر، پشتیبانی فنی و مهندسی عملیات دفع آب‌های سطحی شهرستان را در نقاط مختلف به‌عهده دارد.
کد خبر : ۳۳۳۶۰
به گزارش نبض نفت به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، طراحی و پشتیبانی فنی عملیات انتقال آب از بخش‌های مختلف آبگرفته شهرستان ازسوی نیروهای فنی مهندسی و آتش‌نشانی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با همکاری دیگر سازمان‌های ذی‌ربط به‌طور مستمر در حال انجام است.

بر اساس این گزارش، تهیه و استقرار پمپ‌های برقی و دیزلی در نقاط مختلف شهرستان، خرید لوله و اتصالات فنی مورد نیاز و در اختیار قرار دادن چند خودرو شاسی‌بلند برای انتقال نیروهای عملیاتی و کادر درمان بیمارستان‌ها نیز از کمک‌های لجستیک پتروشیمی‌ها به بحران موجود بوده است.

از شب گذشته (سه‌شنبه، ۱۱ آذرماه) تعداد چند هزار پرس غذا و ۱۸ هزار بطری آب معدنی از محل اعتبارات شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی تهیه و بین مردم توزیع می‌شود.

بنا به اظهارات مسئولان، قرار شده برای تسریع عملیات انتقال آب، چند پمپ بزرگ از خارج استان به منطقه اعزام شود که پشتیبانی فنی، مهندسی و لجستیک این عملیات ازسوی شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی انجام خواهد شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر