/
۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴

صنعت ساختمان، مقاوم در برابر کرونا

دورانی که کودکان و نوجوانان این مرز و بوم به جای رفتن به محیط آموزشی و لمس کردن حس شادابی بین خود و دوستانش، تنها باید از صفحه گوشی و تبلت و کامپیوتر به نظاره بنشیند، یک تصویر ساده و یک شلوغی معمولی از یک کارگاه ساختمانی، بهترین موسیقی از امید به آینده در دل شهر می‌نوازد…..
کد خبر : ۳۳۳۹۱

نبض نفت-یادداشت به قلم محمدحسین درّانی از فعالان صنعت ساختمان ایران

در روزهایی که تقریبا اغلب فعالیت‌های اقتصادی در شهرها به تعطیلی رسیده است، میتوان مشاهده کرد، اندک فعالیت‌های اقتصادی قابل توجه در شهرها، پروژه‌های ساختمانی باشد.

این پروژه‌ها به دلیل ماهیت آنها که در محیط‌های باز انجام می‌گیرد، توانسته است به فعالیت خود ادامه دهد.

البته قطعا شرایط کار با رعایت موازین بهداشتی سخت‌تر و هزینه بردارتر است، لیکن صدای کارگران مشغول در کوچه‌های شهر می‌تواند نوید بخش روزهای شیرین آینده و نگاه امیدوارانه به روزهای بدون کرونا باشد.

چرا که ساخت مسکن و تولید بناهای شیک و درخور شهرهای ایران، امیدی است برای خانه‌دار شدن مردم عزیز ایران.

زمانی که پدران، مادران و فرزندان به دلیل نگرانی از شرایط موجود، تنها از پنجره‌های خانه خود نظاره‌گر کوچه‌ها و خیابان‌ها هستند،

زمانی که کرکره‌های فروشگاه‌های بسته در شهر، چهره دلگیری را برای هر بیننده‌ای ترسیم می‌کند، دورانی که کودکان و نوجوانان این مرز و بوم به جای رفتن به محیط آموزشی و لمس کردن حس شادابی بین خود و دوستانش، تنها باید از صفحه گوشی و تبلت و کامپیوتر به نظاره بنشیند، یک تصویر ساده و یک شلوغی معمولی از یک کارگاه ساختمانی، بهترین موسیقی از امید به آینده در دل شهر می‌نوازد.

آینده را خواهیم ساخت، همانطوری که گذشته، حاصل ساختن گذشتگان ما است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر