/
۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
پیمان سلمان‌زاده مدیر‌عامل شرکت آژند در گفتگو با نبض نفت:

بتن‌ریزی در شب مشکلات زیادی به وجود می‌آورد

مدیر‌عامل شرکت آژند معتقد است که در صنعت ساختمان بتن‌ریزی در شب مشکلات زیادی به دنبال دارد و باید فکری به حال این موضوع شود.
کد خبر : ۳۳۹۹۹
بتن‌ریزی در شب مشکلات زیادی به وجود می‌آورد
پیمان سلمان‌زاده، مدیر‌عامل شرکت آژند که دارای فوق لیسانس عمران و دکترای مدیریت است با حضور در پایگاه خبری نبض نفت به چالش‌ها و مشکلات صنعت ساختمان در کشور اشاره کرد. در ادامه بخش‌هایی از گفتگوی خبرنگار پایگاه خبری نبض نفت با پیمان سلمان‌زاده، مدیر‌عامل شرکت آژند می‌خوانید.

ساختمان‌های ساخته شده توسط ما در زیر‌مجموعه این شرکت قرار می‌گیرند. ساخت یک پاساژ دو طبقه تجاری و بزرگترین تالار رامسر در سال 1389 از جمله کارهای اجرایی ما می‌باشد که جزء اولین پروژه‌های ما بوده‌اند.

مشکلات ما مربوط به حوزه‌های اجرایی و اداری کشور است ولی عمده آنها مرتبط با بخش اداری می‌باشد. مسائل اداری ما با جوانان تازه استخدام شده در بخش فوق است که فاقد تجربه و آگاهی لازم نسبت به کار هستند.

به طور کلی مدیریت در بخش‌ خصوصی عملکرد بهتری دارد. متاسفانه مدیران بخش‌ دولتی از افراد مختلف بدون توجه به دانش آنها و در جایگاه نامناسب استفاده می‌کنند و بیشتر نقص‌های موجود در این بخش به دلیل عدم اطلاع و دانش می‌باشد که مشکلات بسیاری به وجود آورده است.

یکی دیگر از مشکلات ما عدم ثبات در بازار و سلیقه‌ای بودن قیمت در بخش‌های مختلف است که متاسفانه قابل کنترل نبوده و نیازمند نظارت در این حوزه می‌باشد. ثبات قیمت به صورت حداقل یک ساله در بازار ضرورت دارد تا بتوانیم برنامه‌ریزی مناسبی در این خصوص داشته باشیم.

یکی دیگر از قوانین سخت موجود بتن‌ریزی در شب می‌باشد که با مشکلات و حوادث بسیاری همراه است.

وضع بخشی از قوانین در کشور فاقد تفکر بوده و با هر تعویض مدیریت، قوانین نیز تغییر می‌کند. مدیران برای تصمیم‌گیری باید از ایده‌ سازندگان نیز کمک بگیرند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر