/
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸

شرکت مهندسی و توسعه گاز و نفت خزر تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

شرکت مهندسی و توسعه گاز و شرکت نفت خزر همسو با افزایش همکاری فنی، آموزشی و پژوهشی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
کد خبر : ۳۴۰۳۲
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری میان این دو شرکت صبح امروز (سه‌شنبه، نهم دی‌ماه) با حضور بهرام صلواتی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران و علی اصولی، مدیرعامل شرکت نفت خزر در محل شرکت مهندسی و توسعه گاز برگزار شد.

امضای این تفاهم‌نامه گامی برای اجرای سیاست تبادل داده‌ها و استفاده بهینه از امکانات و اطلاعات موجود و توانمندی‌های دو شرکت است.

یکی از محورهای این تفاهم‌نامه همکاری علمی و فنی است که سبب انتقال دانش و تجربیات با محوریت مطالعه‌های میدان‌ها و ساختارهای واقع در دشت گرگان و حوضه خزر است و ذخیره‌سازی زیرزمینی گاز طبیعی دنبال می‌شود. در بخش دیگر آن نیز همکاری آموزشی و پژوهشی در نظر است که در قالب برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت، بلندمدت، تخصصی و کارگاه آموزشی، اجرای طرح‌های پژوهشی و کاربردی شکل بگیرد.

براساس این گزارش، شرکت نفت خزر از شرکت‌های تابع شرکت ملی نفت است که وظیفه اکتشاف، توسعه و تولید منابع هیدروکربنی در حوضه جنوبی و سه استان ساحلی مازندران، گلستان و گیلان را به‌عهده دارد و همکاری‌های فنی، آموزشی و پژوهشی با شرکت‌های صاحب تجربه و تخصص را به‌عنوان راهی برای تحقق مأموریت‌های سازمانی در دستور کار قرار داده است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر