/
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴

فراخوان نفت برای طراحی نشان پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز

شرکت ملی نفت ایران در فراخوانی، از طراحان و هنرمندان مبتکر و خلاق دعوت کرده است نسبت به طراحی نشان (لوگو) برای پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز اقدام کنند.
کد خبر : ۳۴۱۳۷
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، در این فراخوان آمده است:

«شرکت ملی نفت ایران در نظر دارد نسبت به طراحی نشان (لوگو) برای پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز اقدام کند، لذا از طراحان و هنرمندان خوش‌ذوق، مبتکر و خلاق دعوت می‌شود با رعایت شرایط فراخوان نسبت به طراحی و ارسال آثار خود اقدام کنند.

مشخصات طرح:

*لوگو پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز در تطابق با اسم آن الزاماً باید حاوی عناصر و المان‌های نفت و گاز و ترجیحاً برگرفته از لوگوی شرکت ملی نفت ایران باشد.

*لوگو باید در عین سادگی و گویایی، از وجوه فنی و هنری زیباشناختی بهره‌مند و مبین مأموریت پارک در توسعه و ارتقای فناوری و نوآوری در صنعت نفت باشد.

*جانمایی و انتخاب فونت نام پارک نیز باید در زیر نشان و همراه با لوگو طراحی شود.

*نمونه لاتین نشان پارک با درج نام همراه با لوگوی فارسی ارائه شود.

*فایل‌ها باید در قالب VECTOR به‌صورت رنگی طراحی و با دو خروجی PDF و AI ارسال شود. همچنین لوگو در حالت سیاه و سفید نیز باید کارایی داشته باشد.

*امکان استفاده از لوگو به عنوان هویت بصری در سربرگ، پرچم، بنر، نمادهای تبلیغاتی و غیره وجود داشته باشد.

*طرح باید به‌صورت فایل طراحی سه‌بعدی نیز ارائه شود.

شرایط شرکت در مسابقه:

*هر هنرمند می‌تواند حداکثر ۳ طرح ارائه کند.

*به همراه هر طرح پیشنهادی، توضیحات مفهومی درباره طرح ارسال شود.

*طرح ارائه‌شده کپی یا ناقض حق کپی‌رایت اشخاص نباشد و مسئولیت قانونی آن به‌عهده طراح است.

*کلیه حقوق مربوط به استفاده از طرح منتخب، متعلق به پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز خواهد بود.

*پارک می‌تواند از آثار برگزیده استفاده کند و ارائه این آثار به سایر مراکز، غیرقانونی است.

مشخصات طراح:

*طراحان گرامی می‌بایست فرم شرکت در مسابقه را از سایت www.shana.ir پرینت و پس از تکمیل و امضا، به‌صورت PDF به همراه طرح به آدرس STP@MOP.IR  ارسال کنند.

جوایز:

*پارک ممکن است یک یا چند طرح از بین طرح‌های ارسالی را انتخاب کند و جایزه اهدایی به هر یک معادل یک سکه بهار آزادی خواهد بود.

نحوه ارسال و مشاهده نتایج:

نتایج مسابقه در وب سایت www.shana.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد. برای ارسال فایل طرح به دبیرخانه، راه‌های زیر در نظر گرفته شده است:

ایمیل STP@MOP.IR

دبیرخانه: ۶۱۶۲۲۰۹۸- ۰۲۱ 

مهلت ارسال:

آخرین مهلت ارسال طرح به دبیرخانه ۲۲ دی ۱۳۹۹ است و این تاریخ تمدید نخواهد شد.

برگزار کننده:

پارک نوآوری و فناوری نفت و گاز به عنوان یک نهاد اجتماعی و حلقه‌ای از زنجیره توسعه اقتصادی مبتنی بر فناوری، در سال جاری تاسیس شده است. این پارک دارای ساختار حمایتی برای کمک به رشد و توسعه فناوری در صنعت نفت و ایجاد ثروت از طریق کمک به ایجاد و رشد شرکت‌های فناور است. پارک نوآوری و فناوری نفت و گاز محیطی است که در آن مجموعه‌ای از مراکز رشد و شتابدهی، شرکت‌های نوپا و همچنین شرکت‌های توسعه‌یافته‌ مرتبط با صنعت نفت، مستقر شده تا ضمن هم‌افزایی به خلاقیت و نوآوری بپردازند و با بهره‌گیری از خدمات حمایتی، مراحل رشد و توسعه را سپری کنند و وارد بازارهای ملی و بین‌المللی شوند.

توسعه تعاملات سازنده بین واحدهای مستقر در پارک و سایر نقش‌آفرینان زیست‌بوم نوآوری برای انجام فعالیت‌های فناورانه منجر به محصولات ارزش‌آفرین در حوزه صنعت نفت و صنایع وابسته نیز از جمله مواردی است که پارک در آن نقش خطیری برعهده دارد».

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر