/
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲

آمادگی حداکثری منطقه 9 عملیات انتقال گاز برای انتقال پایدار گاز طبیعی

منطقه 9 عملیات انتقال گاز ضمن آمادگی حداکثری در تمامی تاسیسات تقویت فشار گاز و مراکز بهره برداری خطوط لوله، تلاش لازم برای انتقال پایدار گاز را به عمل خواهد آورد.
کد خبر : ۳۴۱۵۴
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مقدم بیگلریان، مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز در جلسه‌ای که با مدیران عامل شرکت‌های گاز استانی (گلستان، گیلان و مازندران) به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با بیان این مطلب، اظهار داشت: این جلسه با توجه به برودت شدید هوا در اکثر مناطق کشور و افزایش قابل توجه مصرف گاز در استان های شمالی کشور برگزار شد.

وی با توجه به نامه ابلاغی ایجاد محدودیت مصارف گاز صنایع و نیروگاه ها، به منظور تامین پایدار گاز بخش خانگی، گفت: از عموم مردم می‌خواهیم تا با بهینه مصرف کردن گاز، به تداوم انتقال پایدار و ایمن گاز کمک کنند.

در ادامه این جلسه، مدیران عامل شرکت‌های گاز استان های گیلان، مازندران و گلستان ضمن اعلام نقطه نظرات و آمادگی کامل در مدیریت مصارف به منظور عدم ایجاد قطعی گاز در بخش خانگی و اماکن و صنایع حیاتی، به توجه بیش از پیش در مدیریت توزیع گاز در شبکه انتقال تاکید کردند.

مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز در پایان، اجرای دقیق این محدودیت ها و اطلاع رسانی مستمر از رسانه ها برای رعایت الگوی مصرف از سوی عموم مشترکین را خواستار شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر