/
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰

بررسی ابهامات هدفمندی و افزایش قیمت بنزین در بودجه ۹۷ در کمیسیون اقتصادی

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بررسی ابهامات لایحه بودجه پیشنهادی دولت در خصوص هدفمندی یارانه‌ها و افزایش قیمت حامل‌های انرژی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
کد خبر : ۳۴۲۴

نبض نفت- رحیم زارع اظهار کرد: اولین جلسه بررسی لایحه بودجه سال ۹۷ در کمیسیون اقتصادی با حضور دکتر نوبخت، معاونین ایشان و نمایندگان مرکز پژوهش‌ها و دیوان محاسبات برگزار و سرفصل‌های کلان بودجه مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه موضوع هدفمندی یارانه‌ها، جداول مربوط به مصارف آن، افزایش میزان انتشار اوراق خزانه و اوراق مشارکت و تغییر قیمت حامل‌های انرژی به تفصیل مورد بحث قرار گرفت. نمایندگان نیز سوالات و دغدغه‌های خود را در بخش‌های مختلف از جمله اجرای طرح‌های عمرانی و افزایش بدهی دولت مطرح کردند.

زارع خاطرنشان کرد: کلیات لایحه بودجه سال ۹۷ در جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون اقتصادی مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت تصویب کلیات، بررسی جزئیات آن نیز در دستور کار کمیسیون قرار خواهد گرفت تا چارچوب اصلاح شده از سوی کمیسیون اقتصادی به کمیسیون تلفیق بودجه ارائه شود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: کمیسیون اقتصادی اشکالات اساسی به لایحه دولت به ویژه در بحث افزایش قیمت حامل‌های انرژی و هدفمندی یارانه‌ها وارد کرد و آقای نوبخت هم در این جلسه گفت که موارد پیش‌بینی شده در لایحه بودجه سال ۹۷ پیشنهادات دولت است و مجلس اختیار دارد هر نوع تصمیمی نسبت به این پیشنهادات اتخاذ کند.


 ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید 

منبع:ایسنا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر