/
۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵

تولید روزانه گاز زاگرس جنوبی به ۱۷۰ میلیون متر مکعب رسید

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران از افزایش تولید روزانه گاز شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی به ۱۷۰ میلیون متر مکعب خبر داد.
کد خبر : ۳۴۳۶۱
به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، رامین حاتمی در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون، ۹۷ درصد برنامه تولید نفت و گاز شرکت بهره‌برداری زاگرس جنوبی محقق شده است.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران از سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری در توسعه میدان‌های منطقه عملیاتی نار و کنگان و آغار و دالان و ساخت ایستگاه‌های تقویت فشار گاز در مناطق عملیاتی نار و کنگان و پارسیان خبر داد و با اشاره به موقعیت راهبردی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در تأمین گاز کشور، افزود: این شرکت به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده گاز در ساختار شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، ۷۰ درصد گاز تولیدی این شرکت و ۲۰ درصد گاز تولیدی کشور را تأمین می‌کند.

وی به موقعیت خاص شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی به‌دلیل گستردگی جغرافیایی وسیع در سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان نیز اشاره کرد و ادامه داد: این موضوع سبب شده است این شرکت از نظر منابع انسانی یکی از شرکت‌های غنی در سطح وزارت نفت باشد و ضروری است از این امکان به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

حاتمی تغییر مدیریت‌ها را بخش جدایی‌ناپذیر در سازمان‌ها دانست و یادآور شد: زاگرس جنوبی در مسیر درست توسعه قرار دارد و باید ضمن توجه به آینده، روند توسعه آن، بیش از پیش ادامه یابد.

وی بر الزام‌هایی مانند توجه به مسائل نیروی انسانی، تولید صیانتی از مخازن، برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر لازم برای توسعه و تولید حداکثری، حفظ سرمایه‌های سازمانی (انسانی و تأسیسات)، اتخاذ رویکرد مدیریت علمی، شایسته‌سالاری و عدالت‌محوری برای ارتقای انگیزه حداکثری در کارکنان، بهبود و سالم‌سازی فرآیندهای جاری و تصمیم‌گیری سریع و شفاف برای تحقق به‌موقع مأموریت‌های محوله تأکید کرد.

تاکید بر رضایتمندی سرمایه انسانی

سیدابوالحسن محمدی، مدیرعامل جدید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی نیز در این آیین با اشاره به ضرورت ادامه روند برنامه توسعه همه‌جانبه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، گفت: این شرکت از نظر منابع انسانی متخصص و دانش‌محور از ظرفیت بسیار بالایی بهره‌مند است و با تکیه بر توان همین افراد، اهداف و برنامه‌های خرد و کلان توسعه این شرکت ادامه می‌یابد.

وی اظهار کرد: افزون بر تولید حداکثری و صیانتی از میدان‌های گازی، برنامه‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی بر اساس توسعه ارتباطات مؤثر درون و برون‌سازمانی، استفاده از خرد جمعی، تقسیم‌بندی سطوح مدیریتی، توسعه فرهنگ سازمانی و پیاده‌سازی مدل کدهای اخلاق حرفه‌ای پیش می‌رود.

مدیرعامل جدید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با بیان اینکه نباید از سرمایه‌های انسانی غافل بود، بر ایجاد رضایتمندی میان کارکنان، خانواده‌ها، امور بانوان، تجلیل و تشویق نیروهای نخبه و خلاق سازمان، عدالت‌محوری و تخصص‌گرایی، اصلاح و پایش مستمر فرآیندها، شایسته‌سالاری، تعامل با ذی‌نفعان درون و برون‌سازمانی، اجرای مدیریت پروژه و ترسیم اهداف خرد و کلان آینده سازمان تأکید کرد.

محمدی گفت: رشد و تعالی سازمانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با توجه و پیاده‌سازی مدل‌های علمی و استاندارد در این حوزه‌ها دست‌یافتنی است.

حمید ایزدی، مدیرعامل پیشین شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی نیز در این نشست ضمن قدردانی از همراهی همه کارکنان برای پیشبرد اهداف این شرکت، تولید صیانتی و پایدار به‌ویژه در فصل سرما، رسیدگی به مشکلات شغلی و معیشتی کارکنان، ساماندهی کمیسیون مناقصات، تعامل سازنده با سازمان‌های نظارتی، رسیدگی به دعاوی حقوقی، به سرانجام رساندن قراردادهای باز سال‌های گذشته و ساماندهی و یکپارچه‌سازی قراردادها را از جمله فعالیت‌های شاخص انجام‌شده در این شرکت عنوان کرد.

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت بهره‌ برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، صبح دیروز (یکشنبه، ۲۱ دی‌ماه) با حضور رامین حاتمی، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و جمعی از مدیران و رؤسای ادارت ستادی و مناطق عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در شیراز از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد. در این آیین سیدابوالحسن محمدی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی و از تلاش‌های حمید ایزدی در بیش از دو سال راهبری این شرکت، تشکر و قدردانی شد.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، بزرگ‌ترین شرکت بهره‌بردار نفت و گاز از شرکت‌های تابع شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است که پنج منطقه عملیاتی نار و کنگان، پارسیان، آغار و دالان، سرخون و گشوی جنوبی و سروستان و سعادت‌آباد را در سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان راهبری می‌کند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر