/
۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶

درخت مسئولیت اجتماعی با حمایت وزیر نفت به بار نشسته است

مشاور اجتماعی وزیر نفت گفت: درخت مسئولیت اجتماعی نفت با حمایت‌های مقام عالی وزارت نفت به بار نشسته است و در این مسیر همه تلاش خود را به‌کار خواهیم گرفت تا در اصول بنیادین مسئولیت اجتماعی، ارزش‌های اخلاقی سازمان نمود عینی‌تری پیدا کند.
کد خبر : ۳۴۴۳۰
به گزارش نبض نفت، سیدامیر طالبیان صبح امروز (چهارشنبه، ۲۴ دی‌ماه) در پنجمین همایش مسئولیت اجتماعی عنوان کرد: باید به این مسئله واقف بود که هر فعالیت و اقدام عام‌المنفعه‌ای که از جانب شرکت‌های اصلی و فرعی فعال در حوزه صنعت نفت و گاز انجام می‌شود، نمی‌توان عنوان مسئولیت اجتماعی را برای آن در نظر گرفت.

وی با بیان اینکه این همایش درصدد است شرکت‌ها و سازمان‌های فعال در صنعت نفت کشور نسبت به مقوله مسئولیت اجتماعی شناخت جامعی پیدا کنند و با گزارش‌دهی پیرامون اقدام‌های انجام‌شده در مسیر توسعه اجتماعی و محیطی گام بردارند، افزود: گزارش‌های پایداری ارائه‌شده از بلوغ سازمانی نشأت گرفته است و از استاندارد و چارچوب خاصی تبعیت می‌کند.

مشاور اجتماعی وزیر نفت بیان کرد: نکته حائز اهمیت این است که پروژه‌های در حال ساخت مانند پالایشگاه بیدبلند، پتروشیمی هنگام و... که هنوز به بهره‌برداری کامل نرسیده‌اند، نسبت به ارائه گزارش پایداری اقدام کردند.

پنجمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت فردا (پنجشنبه، ۲۵ دی‌ماه) به کار خود پایان می‌دهد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر