/
۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
در پنجمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت:

رونمایی از کتاب «پایداری شرکتی و مسئولیت اجتماعی» پتروشیمی نوری

هم‌زمان با برگزاری پنجمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت کشور، از کتاب «پایداری شرکتی و مسئولیت اجتماعی (از تئوری تا عمل)» شرکت پتروشیمی نوری رونمایی شد.
کد خبر : ۳۴۴۸۲
به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت پتروشیمی نوری، در این کتاب که راهنمای کسب وکار برای پایداری شرکتی است، افزون بر شفاف‌سازی مفهوم اصلی مسئولیت اجتماعی (CSR) و بررسی مفهوم پایداری با استفاده از چارچوب استاندارد ۲۶۰۰۰، رویکردی عملیاتی برای اجرای یک راهبرد جامع پایداری و لزوم جاری‌سازی تفکر پایداری شرکتی در سازمان‌ها ارائه شده است.

پرداختن به داستان‌ها و نمونه‌های واقعی و جذاب در ارتباط با پایداری شرکت، استفاده از یک شرکت فرضی برای ارائه درک درست از مراحل اجرای استاندارد مسئولیت اجتماعی و مفهوم ساده و در عین حال عمیق در مورد پایداری شرکتی از ویژگی‌های مثبت این کتاب است.

این کتاب به همت روابط عمومی و از سوی حمید ستوده‌فر و حسین رستگار با استفاده از استاندارد ایزو ۲۶۰۰۰ و تجربه عملی پتروشیمی نوری تدوین و منتشر شده است.

شایان ذکر است که در پنجمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت که روزهای ۲۴ و ۲۵ دی‌ماه برگزار شد، شرکت پتروشیمی نوری برای دومین سال پیاپی تندیس طلایی ویژه گزارش پایداری در سطح بین‌الملل را دریافت کرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر