/
۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰

پالایشگاه اصفهان متنوع‌ترین فرآورده‌های نفتی کشور را تولید می‌کند

مدیرعامل پالایشگاه نفت اصفهان گفت: پالایشگاه نفت اصفهان با تولید ۳۰ نوع فرآورده نفتی ، رتبه نخست تنوع تولید فرآورده‌های نفتی کشور را در اختیار دارد.
کد خبر : ۳۴۷۰۰
به گزارش نبض نفت به نقل از پالایشگاه نفت اصفهان، مرتضی ابراهیمی در حاشیه بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با اعلام این خبر افزود: به‌تازگی محصولات سبز جدیدی مانند هگزان، پنتان و... به فرآورده‌های تولیدی پالایشگاه اصفهان افزود شد.

وی تأکید کرد: شرکت پالایش نفت اصفهان با تولید فرآورده‌های نفتی اصلی بنزین، گازوئیل و نفت کوره و ۲۷ فرآورده دیگر گامd مؤثر در کاهش وابستگی‌ و واردات کشور در زمینه فرآورده‌های نفتی برداشته است.

مدیرعامل پالایشگاه نفت اصفهان با تأکید بر رویکرد این شرکت برای تولید فرآورده‌های دوستدار محیط زیست تأکید کرد: پالایشگاه اصفهان سال‌هاست که به‌منظور کاهش آلایندگی‌ها از گاز برای سوخت کوره‌ها استفاده می‌کند.

ابراهیمی همچنین با اشاره به تولید بنزین با کیفیت یورو ۴ از سال ۹۴ در این مجموعه پالایشی گفت: با بهره‌برداری از واحد تصفیه گازوئیل این پالایشگاه در سال آینده، همه گازوئیل تولیدی این پالایشگاه نیز با کیفیت یورو ۵ تولید می‌شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر