/
۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴

امضای تفاهم‌نامه همکاری اویک و پژوهشگاه صنعت نفت

پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (OIEC) با هدف همکاری در زمینه جمع‌آوری گازهای مشعل تفاهم‌نامه امضا کردند.
کد خبر : ۳۴۷۱۰
 نبض نفت - این تفاهم‌نامه امروز (یکشنبه، پنجم بهمن‌ماه) در حاشیه بیست و پنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، بین یکی از شرکت‌های زیرمجموعه اویک و پژوهشگاه صنعت نفت امضا شد.

غلامرضا منوچهری، مدیرعامل اویک هدف از امضای این تفاهم‌نامه را همکاری سازنده با پژوهشگاه صنعت نفت در زمینه جمع‌آوری گازهای مشعل عنوان کرد و افزود: همکاری پژوهشگاه صنعت نفت با اویک محدود به این تفاهمنامه نیست و این دو مجموعه در حوزه‌های مختلف همکاری داشته‌اند که از جمله می‌توان با مطالعات ازدیاد برداشت میدان مشترک آذر اشاره کرد.

وی با اشاره به تجربه‌ها و سوابق اجرایی اویک در اجرای پروژه‌های جمع‌آوری گازهای همراه نفت از جمله ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ دهلران،  ادامه داد: مجموعه اویک با هدف بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت‌های داخلی، همکاری با مراکز تحقیقاتی و دانشگاه‌های مطرح کشور را در دستور کار دارد و همکاری علمی و پژوهشی خود را در سطح بین‌المللی نیز دنبال می‌کند.

جعفر توفیقی، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت نیز اویک را یکی از شرکت‌های بزرگ طراحی و مهندسی در سطح کشور خواند که راهبری پروژه‌های متعددی را در سطح صنعت نفت به‌عهده دارد و ابراز امیدواری کرد که این تفاهم‌نامه، زمینه افزایش همکاری‌های موثر دو طرف را بیش از پیش فراهم کند.

منبع: شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر