/
۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
مدیرعامل گروه پتروپارس عنوان کرد

امضای قرارداد ۶.۵ میلیون یورویی پتروپارس با لوله‌سازی اسفراین

مدیرعامل گروه پتروپارس ارزش قرارداد امضاشده این شرکت با لوله‌سازی اسفراین را ۶.۵ میلیون یورو عنوان کرد و گفت: لوله‌سازی اسفراین قرار است ۵۴ کیلومتر لوله جداری چاه‌های میدان فروزان را تولید کند.
کد خبر : ۳۴۷۳۱

نبض نفت - حمیدرضا مسعودی پس از امضای قرارداد ساخت لوله‌های جداری و جریانی میان پیمانکاران پروژه‌های مرحله دوم طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت و شرکت لوله‌گستر اسفراین به ارزش بیش از ۲۰ میلیون یورو اظهار کرد: ما خرسندیم که یک شرکت ایرانی تولیدکننده این نوع لوله‌ها در کشور است.

وی درباره مدت زمان اجرای این قرارداد گفت: طبق پیش‌بینی‌ها، تولید این لوله‌ها حدود ۲۴ ماه طول می‌کشد و امیدواریم با نصب آن شاهد افزایش تولید روزانه ۱۰ هزار بشکه از میدان نفتی فروزان باشیم.

مدیرعامل گروه پتروپارس درباره شعار امسال نمایشگاه با عنوان «نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی» اظهار کرد: همکاری با شرکت‌های ایرانی در سال‌های اخیر افزایش یافته است و این‌گونه همکاری‌ها با سازندگان داخلی می‌تواند سبب رونق ساخت داخل شود و زمینه گسترده‌ای از کار و فعالیت را ایجاد کند.

مسعودی با تأکید بر حمایت از توان تولید و ساخت داخل گفت: تلاش بر این است که همه فعالیت‌های این پروژه براساس قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی انجام شود.

منبع: شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر