/
۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷

اختصاص ۱۰ میلیارد ریال برای دانش‌آموزان نیازمند بندرعباس

پالایشگاه نفت بندرعباس همسو با اجرای سیاست‌های مسئولیت اجتماعی برای تهیه تبلت دانش‌آموزان نیازمند بیش از ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اختصاص داد.
کد خبر : ۳۴۸۱۳
به گزارش نبض نفت به نقل از پالایشگاه نفت بندرعباس، در مرحله نخست نیز این شرکت در آذرماه مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای تهیه تبلت برای اهدا به دانش‌آموزان نیازمند با هماهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش هرمزگان و کمیته امداد امام خمینی (ره) ‌اهدا کرد.

هاشم نامور، مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: در این مرحله تعداد ۱۰۰ عدد تبلت به ارزش ۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال ازسوی این شرکت تهیه شد و به دانش‌آموزان نیازمند که با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس و نداشتن امکانات لازم نتوانسته بودند از آموزش ‌در فضای مجازی استفاده کنند، در بندرعباس، میناب، سندرک و توکهور و هشتبندی اهدا شد.

وی با اشاره به اینکه این اقدام همسو با مسئولیت‌های اجتماعی شرکت پالایش نفت بندرعباس انجام شد، افزود: مبلغ ۷ میلیارد ریال ‌نیز از سوی این شرکت به اداره کل آموزش‌وپرورش هرمزگان اهدا شد تا با شناسایی دانش‌آموزان نیازمند در دیگر مناطق استان نسبت به تهیه تبلت برای آنان اقدام کند.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس با بیان این مطلب که در این دو مرحله تاکنون ۱۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برای تهیه تبلت دانش‌آموزان ازسوی شرکت پالایش نفت بندرعباس اهدا شده است، گفت: شیوع ویروس کرونا شرایط جدیدی برای اجتماع و به‌ویژه در زمینه تحصیل دانش‌آموزان ایجاد کرده است و در این شرایط نباید نبود و کمبود امکانات به‌ویژه برای خانواده‌های نیازمند مانع از رشد و پیشرفت دانش‌آموزان و عقب ماندن آنان از تحصیل شود.

نامور افزود: شیوع ویروس کرونا از اسفند سال گذشته موجب تعطیلی مدارس و ادامه فرآیند تعلیم و تربیت به‌صورت غیرحضوری شد و یکی از مشکلات دانش‌آموزان نیازمند ‌استان برای حضور در شبکه شاد و استفاده از آموزش‌های فضای مجازی، دسترسی نداشتن به گوشی هوشمند یا تبلت است.

وی تصریح کرد: این شرکت در ترسیم چشم‌انداز راهبردی خود متناسب با مأموریت، خط‌مشی، ارزش‌های بنیادین و سازمانی، نگرش ‌مسئولیت اجتماعی را نیز در نظر دارد که مشارکت در توسعه جامعه و توجه به زیرساخت‌های آموزشی، بهداشتی، ورزشی و عمرانی در این حوزه به‌عنوان یکی از شاخصه‌های دستیابی به توسعه پایدار در این نگرش دیده شده است.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: از ابتدای شیوع ویروس‌ کرونا مبلغ ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در قالب طرح مواسات و همدلی برای تهیه سبدهای غذایی و کمک به اقشار نیازمند، مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به‌منظور کمک به بهبود بیماران کرونایی و تأمین تجهیزات درمانی، مبلغ ۴ میلیارد ریال برای کمک به اقشار نیازمند و خانواده‌های آسیب‌دیده از بیماری کرونا و مبلغ ۷ میلیارد ریال به کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان به‌منظور حمایت از یک هزار نفر از فرزندان محسنین اهدا شده است.

شرکت پالایش نفت بندرعباس در جایگاه یک مجموعه صنعتی پیشرو همواره تلاش کرده است با توجه به اهمیت مسئولیت‌های اجتماعی به‌عنوان یک وظیفه غیراقتصادی در کنار رسالت و مسئولیت اصلی خود در تأمین انرژی و فرآورده‌های نفتی موردنیاز کشور اقدام‌های مناسبی را برای حفظ، مراقبت و کمک ‌به جامعه‌ای که در آن فعالیت می‌کند اجرا کند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر