/
۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۲
مهندس حسین شوشیان مدیرعامل پترو کیمیا آروین در گفتگو با نبض نفت خبر داد:

جذب نیروی جدید در پترو کیمیا آروین

مهندس حسین شوشیان مدیرعامل پترو کیمیا آروین از جذب نیروی جدید در این شرکت در سال 1400 خبر داد و گفت: در حال حاضر 70 نفر نیروی انسانی در پترو کیمیا آروین مشغول به کار هستند که در سال 1400 جذب نیرو خواهیم داشت و نیروهای مجموعه به 200 نفر افزایش خواهند یافت.
کد خبر : ۳۵۴۸۹

مهندس حسین شوشیان مدیرعامل پترو کیمیا آروین در یک گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری نبض نفت با اشاره به مشکلات موجود بر سر راه فعالیت این شرکت در سال 1399 گفت: علی‌رغم مشکلات اقتصادی و مشکلاتی که به علت ویروس کرونا با آن مواجه بودیم شرکت پترو کیمیا آروین در سال جاری فاز توسعه‌ای خود را انجام داد. در حال حاضر 70 نفر نیرو به صورت مستقیم در مجموعه مشغول به کار هستند اما با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و دورنمایی که شرکت برای خود ترسیم کرده است تعداد نیروی مجموعه را به 200 نفر افزایش خواهیم داد. شوشیان افزود: با توجه به پروژه‌هایی که در دست اجرا داریم اوایل سال آینده نیروهای مورد نیاز را جذب می‌کینم تا در پروژه‌های مورد نظر مشغول به کار شوند.

مدیرعامل شرکت پترو کیمیا آروین در خصوص فضای کارگاهی مجموعه خود گفت: در حال حاضر دو فضای کارگاهی در اختیار داریم که در یک کارگاه تجهیزات کربن استیل مستقر شده و در یک کارگاه نیز تجهیزات خاص مانند متریال‌های تیتانیوم و کاپر نیکل و متریال‌های آلیاژی وجود دارد. یکی از اهداف ما برای سال آینده خرید دو هکتار زمین در شهرک صنعتی اهواز است تا بتوانیم ساخت قطعات مربوط به پروژه‌های بزرگ‌تر را در آن فضا اجرایی کنیم.

علاقمندان برای آگاهی از نحوه و جزئیات جذب نیرو سایت پترو کیمیا آروین را دنبال کنند. همچنین پایگاه خبری نبض نفت در سال آینده جزئیات جذب نیرو در این شرکت را منتشر می‌کند.



مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر