/
۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲

افتتاح پنجاه‌ودومین جایگاه عرضه سی‌ان‌جی منطقه میاندوآب

پنجاه‌ودومین جایگاه عرضه گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) منطقه میاندوآب در شهرستان پیرانشهر به بهره‌برداری رسید.
کد خبر : ۳۵۵۷۲
به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب، به‌منظور تسهیل استفاده از سوخت پاک سی‌ان‌جی به جای بنزین و تسهیل در ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان، کاهش مدت زمان سوختگیری خودروهای دوگانه‌سوز، بهبودکیفیت هوا، کاهش هزینه‌های سوخت صاحبان خودروها، چهارمین جایگاه عرضه سی‌ان‌جی شهرستان پیرانشهر و پنجاه‌ودومین جایگاه عرضه سی‌ان‌جی منطقه میاندوآب در آیینی با حضور استاندار آذربایجان غربی و هیئت همراه، فرماندار شهرستان پیرانشهر، معاون منطقه میاندوآب، رئیس ناحیه و رئیس حراست و جمعی از مقام‌های محلی، انتظامی افتتاح شد.

ابوبکر موذن‌نژاد، رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه پیرانشهر در این آیین گفت: این جایگاه در زمینی به مساحت ۵۴۰۰ مترمربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۷ میلیارد تومان ازسوی بخش خصوصی احداث شده است.

وی تصریح کرد: جایگاه تک‌منظوره سی‌ان‌جی دادفر – ایرانی دارای سه سکوی سوختگیری و سه دیسپنسر و شش نازل است و بر مبنای تازه‌ترین استانداردهای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با امکانات رفاهی و جانبی ساخته شده و به سیستم دوربین مدار بسته، پرداخت الکترونیکی، سرویس‌های بهداشتی و محل انتظار سرنشین و ... مجهز است.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه پیرانشهر با قدردانی از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در احداث و راه‌اندازی این جایگاه عرضه سی‌ان‌جی اظهار کرد: با راه‌اندازی این جایگاه زمینه اشتغال‌زایی برای هشت نفر فراهم شده است.

منطقه میاندوآب با داشتن هشت ناحیه و ۹۷ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و سی‌ان‌جی وظیفه سوخت‌رسانی به هشت شهر جنوب استان آذربایجان غربی را به‌عهده دارد.

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر