/
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خبر داد:

اصلاح و بهینه سازی 200 کیلومتر شبکه فرسوده برق در استان طی 11 ماهه سال جاری

کد خبر : ۳۵۸۶۸
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از اصلاح و بهینه سازی200 کیلومتر شبکه فرسوده و 167 دستگاه  پست هوایی  در این استان طی 11 ماه سال جاری با صرف اعتباری معادل400 میلیارد ریال خبرداد. محمدعلی عزیزی افزود: این اقدام در راستای افزایش قابلیت اطمینان در مقابل حوادث، اصلاح و تقویت ولتاژ مشترکان، جمع‌آوری برق‌های غیرمجاز و جلوگیری از سرقت انرژی و کاهش تلفات انجام شده است. وی با بیان اینکه تامین برق پایدار و تقویت ولتاژ با اصلاح وتوسعه شبکه برق محقق می شود، اضافه کرد: براي اصلاح و ساماندهي شبكه برق روستايي و شهري در طی این مدت زمان، پروژه هايي شامل اصلاح وبهینه سازی  167 دستگاه پست هوايي ،اصلاح 60 كيلومتر شبكه فشار متوسط هوايي و همچنین اصلاح 140 كيلومتر شبكه فشار ضعيف هوايي انجام گرفته است.

معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، در بخش دیگری از سخنان خود به  اجرای 112 پروژه روشنایی معابر در استان فارس به ارزش94 میلیارد ریال در طی این 11 ماه اشاره کرد و اظهار داشت: با اجرای این پروژه‌ها اهدافی چون رضایت شهروندان ، تامین روشنایی معابر ، ایجاد بستر مناسب اصلاح الگوی مصرف،کاهش تلفات انرژی و در نهایت تامین برق پایدار و مطمئن برای مشترکان در سراسراستان محقق شده است.

 عزیزی در ادامه از اصلاح و بهینه سازی 30 کیلومتر از شبکه های توزیع برق فشار متوسط و ضعیف شهرستان کازرون در 11 ماه اخیر خبرداد و گفت: به منظور تامين برق 496  مشترک در این شهرستان حدود 17400 متر شبكه فشار ضعيف، بیش از1400 متر شبكه فشار متوسط و28 دستگاه پست هوايي اجرا شده است. این مقام مسئول یادآورشد: بیش از 920 کیلومترشبکه‌های توزیع برق شهرستان کازرون به کابل خودنگهدار مجهز شده است که این امر نقش مهمی در  افزايش قابليت اطمينان در مقابل شرايط جوي و اتفاقات ناشي از برخورد اشياي خارجي و همچنین اصلاح ولتاژ مشترکان در این شهرستان دارد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر