/
۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴

۶ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در منطقه میاندوآب در حال ساخت است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب از احداث ۶ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در جنوب استان آذربایجان غربی خبر داد.
کد خبر : ۳۵۹۸۴
به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب، سیدجواد فیض‌حسینی گفت: جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی یادشده در شهرستان‌های میاندوآب، بوکان، مهاباد و نقده با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی این ۶ جایگاه در حال ساخت بالای ۵۵ درصد است، تصریح کرد: با بهره‌برداری از این جایگاه‌ها شمار جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی در  منطقه میاندوآب به ۶۱ باب می‌رسد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب تأکید کرد: با توجه به استقبال عمومی شهروندان از سوخت پاک و همچنین صرفه‌جویی در مصرف بنزین، روزانه به‌طور میانگین حدود ۵۰۰ هزار مترمکعب گاز طبیعی در منطقه میاندوآب مصرف می‌شود که با بهره‌برداری از جایگاه‌های در حال ساخت ۷۰۰ هزار مترمکعب بر ساعت به توزیع روزانه گاز طبیعی در این منطقه افزوده می‌شود.

فیض‌حسینی با اعلام اینکه ۵۵ جایگاه سی‌ان‌جی در منطقه میاندوآب فعالیت دارند، گفت: این تعداد شامل ۲۸ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی تک‌منظوره و ۲۷ جایگاه دومنظوره است که به‌صورت شبانه‌روزی در زمینه توزیع سوخت پاک سی‌ان‌جی فعالیت دارند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر