/
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
مدیردفترایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خواستار شد:

رعایت شیوه نامه های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا در ایام نوروز

کد خبر : ۳۶۰۳۶
 به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، مدیردفترایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، خواستار رعایت شیوه نامه های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا در ایام نوروز از سوی همکاران شرکت و خانواده های آنان  شد. وحید قاضی پور با تبریک به مناسبت فرارسیدن سال 1400 و اعیاد شعبانیه با بیان اینکه همه گیری ویروس کرونا به پایان نرسیده است، اظهار داشت: همکاران بایستی در تعطیلات نوروز نیز همچنان به شیوه نامه های بهداشتی مقابله با این بیماری مهلک پایبند بوده و تلاش نمایند از گسترش این بیماری جلوگیری به عمل آید.

وی استفاده کردن از ظرفیت شبکه های اجتماعی را مناسب ترین راه حل به جای دید و بازدید های مرسوم ایام عید عنوان کرد و بیان داشت: بهتر است همکاران تا حد امکان دید و بازدید ها را حذف و از شبکه های اجتماعی برای تبریک سال نو و دید و بازدید استفاده نمایند. قاضی پورتوصیه کرد: سعی شود دید و بازدید های حضوری احتمالی تا حد امکان در محیط های باز مانند طبیعت برگزار شود.

رئیس ستاد فرماندهی مقابله با شیوع ویروس کرونای شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در ادامه با دعوت از کلیه مشترکان به رعایت مصرف بهینه برق در این ایام، بر ضرورت صیانت از طبیعت و محیط زیست نیز تاکید کرد و گفت: لازم است تمامی مشترکان درجهت صیانت از محیط زیست از رها کردن زباله در طبیعت خودداری کرده و در خصوص اهمیت محیط زیست و لزوم مراقبت از آن، کودکان و نوجوانان را آگاه نمایند.

مدیر دفترایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در خاتمه تصریح کرد: رعایت بهداشت فردی و گروهی همچنان از مهمترین عوامل مقابله با ویروس کرونا است و این امر جز با همکاری جمعی امکان‌پذیر نخواهد بودو انتظار می رود تمامی همکاران با رعایت اصول بهداشتی ورعایت اقدامات پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا جلوگیری نمایند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر