/
۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷

«سفیر» نوروزی آمد

تازه ترین شماره نشریه داخلی بانک ملی ایران ویژه نوروز 1400 با محور اقدامات این بانک در سالی که گذشت به ویژه با موضوع کرونا و آثار آن در زندگی اجتماعی و اقتصادی عموم مردم و کارکنان بانک منتشر شد.
کد خبر : ۳۶۰۷۷
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، شماره 282 «سفیر» گفت و گویی را با دکتر محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران منتشر کرده که نسخه تصویری آن نیز برای خوانندگان نشریه قابل مشاهده است.

در این شماره نشریه گزارش هایی از «ملی پلاس» و رویداد «ملی شو 4»، گفت و گوهایی با رئیس شعبه آسمان تهران، دبیر شواری هماهنگی بانک ها و همکارانی در واحد پول رسانی و خزانه منتشر شده است.

کرونا نیز سوژه گزارش ها و گفت و گوهای متعددی در این شماره «سفیر» است. با همسران کارکنانی از بانک که جان خود را در اثر ابتلا به این بیماری از دست دادند، کارکنانی از شعب که به این بیماری مبتلا شده و بهبود یافته اند و یا با مشکلات ناشی از این بیماری دست و پنجه نرم کرده اند و نیز دبیر کمیته پدافند غیرعامل بانک در این شماره نشریه گفت و گو شده است.

«سفیر» به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر می شود و نسخه دیجیتال آن در بخش نشریات پورتال خبری بانک ملی ایران قابل دسترس است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر