/
۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲

افزایش تولید و رکوردزنی‌های پتروشیمی اروند ادامه دارد

مدیرعامل پتروشیمی اروند گفت: با ادامه برنامه‌های رفع تنگناها و موانع تولید، شاهد تداوم افزایش تولید و رکوردزنی‌های بیشتر پتروشیمی اروند در سال نو خواهیم بود.
کد خبر : ۳۶۰۸۶
به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت پتروشیمی اروند، حسن نشان‌زاده مقدم در نخستین ساعات پس از تحویل سال نو با حضور در جمع کارکنان نوبت‌کارِ سایت و قدردانی از تلاش کارکنان اعلام کرد: پتروشیمی اروند پارسال با وجود اعمال تحریم‌ها و شرایط کرونا توانست برای بهبود مستمر فعالیت‌ها و تحقق اهداف متعالی از پیش تعیین شده، دستاوردهای بسیاری را در زمینه تولید مستمر، رشد سودآوری، توسعه پایدار، حمایت از صنایع مولد کشور و حفظ بازارهای خارجی و درآمدزایی بسیار مطلوبی را برای صنعت پتروشیمی کشور داشته باشد.

وی تأکید کرد: در سالی که ازسوی رهبر معظم انقلاب به نام «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» نام‌گذاری شده است، با ادامه برنامه‌های رفع تنگناها و موانع تولید، شاهد تداوم افزایش تولید و رکوردزنی‌های بیشتر پتروشیمی اروند در سال جدید خواهیم بود.

مدیرعامل پتروشیمی اروند ادامه داد: دستیابی به رکورد تاریخی مجتمع از ابتدای راه‌اندازی تاکنون، افزایش ۱۷ درصدی تولید در واحد کلر، افزایش ۱۲ درصدی تولید در واحد E_pvc، کسب رتبه نخست فروش محصولات شیمیایی و پلیمری، درج نماد اروند برای پذیرش در بورس اوراق بهادار و دیگر موفقیت‌های چشمگیر تنها بخشی از دستاوردهای این شرکت در سال ۹۹ بود که جز با همدلی، تعهد و تلاش همه همکاران به دست نمی‌آمد.

نشان‌زاده ضمن آرزوی موفقیت و تندرستی برای کارکنان و خانواده‌های آنان، اظهار امیدواری کرد که مطابق برنامه‌ریزی و مأموریت تدوین شده در شرکت پتروشیمی اروند، دستیابی به رکورد ظرفیت اسمی، اقدام نهایی برای عرضه سهام در بازار بورس و کسب تندیس صنعت سبز و... محقق شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر