/
۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱
پیام دکتر غلامرضا سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی:

لبیک صنعت بیمه به پیام نوروزی مقام معظم رهبری

کد خبر : ۳۶۰۹۰
شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری، طراحی و تبیین شده یک راهبرد جدی برای صنعت بیمه کشور به شمار می‌رود. آرامش و اطمینان، دو پیش‌نیاز مهم و حیاتی بخش "تولید" به شمار می‌روند که زیرساخت‌های آن در صنعت بیمه شکل می‌گیرد و قوام می‌یابد. رفع موانع تولید در بخش‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری یک ضرورت آشکار است اما اطمینان خاطر تولیدگران و آرامش بنگاه‌های اقتصادی، موضوع مهم‌تری است که صنعت بیمه، بیرق تامین و توسعه آن را به دوش می‌کشد.

تولید توام با تردید و نگرانی، علاوه بر آسیب کُندی جریان توسعه، لطمات دیگری را به دنبال دارد که شرح آن در این مجال اندک نمی‌گنجد و صنعت بیمه با ظرفیت‌های بسیار و قابلیت‌های منحصر به فرد خود می‌تواند این دغدغه‌ها را به حداقل برساند.

در بخش پشتیبانی که برای اهالی صنعت بیمه شاید مهم‌ترین فراز شعار امسال است که می‌تواند یک ماموریت حساس نیز تلقی شود. ان‌شاءالله در سال جاری در بخش‌های گوناگون اقتصادی در امر پشتیبانی، موثرتر از گذشته عمل کنیم.

در گام آخر یعنی مانع‌زدایی نیز برنامه‌های راهبردی صنعت بیمه را با انرژی مضاعفی دنبال خواهیم کرد و با برطرف سازی موانع در سه بخش نظارتی، صدور مجوز و خدمات‌رسانی در تحقق این شعار ارزشمند تمامی توان خود را به کار می‌بندیم.

با در نظر گرفتن این نکته که با تکمیل زیرساخت‌های الکترونیکی و تجهیز صنعت بیمه به دانش روز و بهره‌گیری از ابزارهای دیجیتالی، این صنعت می‌تواند در چارچوب این شعار، حرکتی شفاف، مطمئن و مقتدر را تجربه کند و به عنوان یک الگو، معرفی و مطرح شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر