/
۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷

تحقق ۵۳ درصدی برنامه‌های تعمیراتی منطقه ۸ عملیات انتقال گاز

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز از تحقق ۵۳ درصدی برنامه‌های نگهداری و تعمیرات این منطقه در سال ۹۹ خبر داد.
کد خبر : ۳۶۳۰۶
به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، فیروز خدایی گفت: در سایه مشارکت، همدلی و پایبندی به مسئولیت‌های اجتماعی، این منطقه عملیاتی موفق شد با تحقق ۵۳ درصدی‌ اهداف و برنامه‌ها در بخش نگهداری و تعمیرات در سال ۹۹، گامی مؤثر در مسیر حرکت به خوداتکایی و تعالی سازمانی بردارد.

وی افزود: این منطقه با افزایش بهره‌وری در زمینه انتقال ایمن، پاک و پایدار گاز طبیعی، ۱۱۰۰ متر تعویض کلاس، سه مورد عملیات هات‌تپ و ۷۳ کیلومتر عملیات پیگرانی، عملکرد مناسبی را در طول پارسال از خود به نمایش گذاشت.

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز تصریح کرد:‌ تعویض کلاس خط لوله ۲۰ اینچ تبریز- میاندوآب، اجرای سیستم آنتی آیسینگ واحد یک تأسیسات هشترود، بازسازی قطعات آسیب‌دیده گیربکس واحد ۶ تأسیسات تبریز، ساخت ابنیه فنی و دیوار حائل در محل رانش خط لوله چلوند - اردبیل نمونه‌ای از پروژه‌های بهره‌برداری‌شده این منطقه در سال ۹۹ است.

خدایی نصب و راه‌اندازی گیربکس الکتروکمپرسور واحد ۶ تأسیسات تبریز، تعمیرات ۴۸۰۰۰ ساعته توربین گاز واحد یک، دو و سه تأسیسات تبریز، بازرسی فنی تجهیزات مکانیک و برق تأسیسات منطقه، تعمیرات ۴۰۰۰۰ ساعته توربین گاز واحد یک و دو تأسیسات زنجان، نصب سیستم آنتی‌آیسینگ واحد دو و سه تأسیسات هشترود، نصب سیستم آنتی‌آیسینگ واحد دو، سه و چهار تأسیسات مرگنلر، بررسی ۸۰۰ کیلومتر وضعیت حفاظت کاتدی و خوردگی خارجی خطوط لوله به روش DCVG  و... را از جمله برنامه‌های تعمیراتی این منطقه در سال ۱۴۰۰ برشمرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر