/
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳

راه های تسریع فرآیند اعطای تسهیلات و تعامل بهینه با مشتریان بانک ملی بررسی شد

در ابتدای سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، دکتر سید فرید موسوی عضو هیات مدیره و معاون اعتباری و بانکداری شرکتی بانک ملی ایران با مشتریان اعتباری بانک دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر : ۳۶۳۶۷
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در نخستین جلسه دیدار مدیران اعتباری بانک با فعالان اقتصادی در سال جدید که با حضور عضو هیات مدیره و معاون اعتباری و بانکداری شرکتی و روسای ادارات اعتبارات، بررسی طرح ها، ارزیابی و نظارت بر مصارف و پیگیری و وصول مطالبات برگزار شد، راه های تسریع فرآیند اعطای تسهیلات و تعامل بهینه با مشتریان بررسی شد.
دکتر موسوی با اشاره بر محدودیت منابع و از سویی تقاضاهای کثیر برای تخصیص منابع گفت: بانک ملی ایران با اولویت مشتریان وفادار، خوش حساب و دارای گردش حساب مطلوب که سابقه مطلوبی هم در تعامل و همکاری با بانک دارند، با تمام توان در کنار بخش تولید کشور است.
وی اظهار کرد: در سال جاری نیز بنا داریم با توسعه اختیارات واحدهای تابعه، ضمن افزایش مسئولیت پذیری همکاران در تعامل شایسته با مشتریان، خدمات شایسته‌ تری را به جامعه هدف ارایه کنیم.
همچنین در این نشست که مشتریانی از صنایع دارویی، غذایی و خودرویی کشور حضور داشتند، که ضمن بیان برخی چالشهای کاری در فرایند اخذ اعتبار و تسهیلات، بر افزایش تعامل با بانک ملی ایران به عنوان بانک مهم در اکوسیستم تامین مالی کشور تاکید کردند.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر