/
۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴

هدف گذاری شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی برای تولید کاتالیست های صنعت پتروشیمی

نبض نفت _ مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی گفت: تامین نیاز کاتالیست های صنعت پتروشیمی راهبرد شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی است و تمرکز ما روی تولید کاتالیست های پر مصرف و استراتژیک است.
کد خبر : ۳۶۴۹۷
هدف گذاری شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی برای تولید کاتالیست های صنعت پتروشیمی
به گزارش نبض نفت؛ علی پژوهان، مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی در گفتگو خود با اشاره به این که پلنت های تولید کاتالیست های پلی پروپیلن و پلی اتیلن سنگین(cx) در مرکز اراک شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی آماده افتتاح رسمی شده است گفت: با هدف تامین نیازهای مجتمع های پتروشیمی تا پایان سال چند کاتالیست مهم با دانش فنی این شرکت به تولید صنعتی خواهد رساند.

مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی درباره ویژگی های این دو کاتالیست اظهارکرد:کاتالیست پلی پروپیلن و نیز کاتالیست پلی اتیلن سنگین با تکنولوژی Cxبا دانش فنی کاملا ایرانی تولید شده است و در صدد احداث واحدهای جدید با ظرفیت تولید بالاتر جهت تامین تمامی نیاز کشور برای آنها هستیم.

وی به توانمندی های این شرکت در بومی سازی دانش انواع کاتالیست اشاره کرد و افزود: این شرکت آمادگی کامل برای همکاری با شرکت های تولید کننده کاتالیست ها و نیز مجتع های پتروشیمی جهت تامین دانش فنی تولید کاتالیست ها و نیز استفاده از آنها در واحدهای تولیدی مجتمع های پتروشیمی را دارد.

پژوهان ادامه داد: شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی براساس برنامه ریزی های راهبردی خود در مسیر تدوین ، توسعه و تجاری سازی دانش‌های فنی تولید کاتالیست ها و مواد شیمیایی مورد نیاز صنعت پتروشیمی، دانش مورد نیاز صنایع پتروشیمی و بهینه سازی فرآیندهای واحدهای تولیدی و دانش های موجودگام برمی دارد.


منبع ایرنا
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر