/
۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
ماموستا رستمي امام جمعه سنندج:

شايسته سالاري شركت گاز استان كردستان در سايه افزايش خدمات رفاهي محقق شده است

مدیر عامل به همراه رئيس روابط عمومي و اعضای شورای اقامه نماز شرکت گاز استان کردستان روز سه شنبه 1400/01/24 با امام جمعه شهرستان سنندج حاج ماموستا رستمي دیدار کردند.
کد خبر : ۳۶۵۲۴
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومي شركت گاز استان كردستان، در اين بازديد و جلسه اي كه به اين مناسبت برگزار گرديد مهندس احمد فعله گری در ابتدا به تشريح عملكرد شركت گاز استان پرداخت و گفت: هدف استراتژيك شركت گاز استان كردستان گسترش خدمات در جاي جاي استان بخصوص مناطق دورافتاده و محروم است كه تحقق عدالت اجتماعي و رفع محروميت چهره واقعي خود را به مردم نجيب و شريف اين خطه از ميهن اسلامي نشان دهد .         
فعله گری  با بيان اينكه تلاش شركت گاز استان كردستان در جهت تحقق كامل گازرساني و تحت پوشش قراردادن جمعيت كل استان از نعمت گازطبيعي اظهار داشت : در حال حاضر 100 درصد جمعيت شهري و 96 درصد از جمعيت روستايي و در مجموع 98 درصد ار جمعيت كل استان در زير چتر گازرساني قرار دارند.                                                           
مدیر عامل شرکت گاز کردستان در ادامه دیدار به وضعیت گازرساني روستايي اشاره و اضافه كرد : تعداد روستاهاي داراي اولويت و بالاي 20 خانوار استان كردستان 1310 مورد مي باشد كه اين شركت با شروع سال 1400 شمسي تعداد روستاهاي گازدار را از عدد 1402 مورد عبور داد و با مشاهده اين عملكرد مشخص مي گردد شركت گاز استان كردستان تا اين تاريخ بسيار فراتر ار تعهدات به وظايف خود عمل نموده است.
فعله گری در خاتمه سخنانش در مورد اجراي طرح گازرساني به صنايع مصوبه  شوراي اقتصاد چنين گفت: طبق اعلام كميته گازرساني به صنايع استان كردستان تعداد 1398 واحد صنعتي مصوبه اين شورا شناسايي كه در سال حدود 50 ميليون ليتر سوخت مايع مصرف مي كردند كه تا پايان اسفند ماه سال گذشته به تعداد 680 مورد گازرساني صورت گرفته كه حجم جايگزيني 38 ميليون ليتر سوخت هاي فسيلي در سال را شامل و 80 درصد حجم جايگزيني را در بر مي گيرد.
در ادامه این دیدار ماموستا رستمي امام جمعه سنندج ضمن تبريك حلول ماه معنوي و مبارك رمضان گفت : بسیار خوشحال و مسرورم که در خدمت مدیر عامل و کارکنان زحمت کش و تلاش گر هستم ، اینجانب به خوبی زحمات و تلاش هاي صورت گرفته در زمينه گازرساني را درک می کنم و زماني اين امر خطير براي همگان روشن مي گردد كه به شهر اورامان و روستاهاي اطراف آن سفر كنند كه چگونه شركت گاز استان كردستان توانسته در بافت پلكاني و سنگي و معابر نيم متري پروژه گازرساني را به سرانجام برساند .
وی افزود : این یک احسان بزرگ است در جاهای دوردست و صعب العبور که تهیه سوخت های مایع و چوب بسیار سخت و دشوار است ، گاز طبیعی به آنجا رفته و مردم از این نعمت الهی استفاده می کنند.
امام جمعه سنندج در ادامه اظهار داشتند: خداوند به انسان هاي بزرگ ، انديشه و دانش كرامت عطا فرموده تا به وسيله تفكر و دانش خود به ديگران خدمت نموده و با حركت جاده كمال و معرفت درجه قربت خود به خداوند عزوجل ارتقاء بخشده و مانند ستاره هاي آسمان در زمين بدرخشند.
ماموستا رستمي گاز طبيعي را يكي از نعمت هاي بسيار ارزنده الهي براي رفاه انسان ها ذكر كرد و بيان داشت : با ورود گاز طبيعي به استان كردستان كه يكي از سردترين مناطق كشور است آزار و اذيت و دغدغه مردم براي تامين انرژي و سوحت به كلي رفع و خدمات شركت گاز استان كردستان علاوه بر اينكه رفاه را براي مردم به ارمغان آورده از بعد اقتصادي موجب گسترش صنايع و ايجاد اشتغال شدده است.
امام جمعه سنندج در خاتمه يادآور شد : شايسته سالاري مديريت و كاركنان شركت گاز استان كردستان در سايه گسترش شبكه هاي گازرساني در شهرها و روستاها و افزايش خدمات محقق گرديده است.   
در پايان این دیدار هوشنگ اولی زاده مدير روابط عمومي شركت گاز استان كردستان ضمن تشكر از همكاري همه جانبه امامان جماعت درزمينه فرهنگ سازي مصرف بهينه و ايمن گاز طبيعي خواستار تداوم اين همكاري بخصوص در فصل سرد براي آموزش همگاني به نمازگزاران شدند.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر