/
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خبر داد:

کشف 150 دستگاه رمز ارز غیرمجاز در استان فارس

کد خبر : ۳۶۷۰۴
به گزارش نبض نفت به نقل ازر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از کشف 150 دستگاه غیر مجاز رمز ارز در این استان همزمان با اجرای اولین اقدام فراگیر سال 1400با محوریت عبور از پیک تابستان خبر داد.

حمیدرضا جلایر، با اعلام این خبر گفت: اولین اقدام فراگیر سال 1400 با محوریت عبور از پیک تابستان در تاریخ دوم اردیبهشت ماه سال جاری به طور همزمان در 26مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان های استان فارس برگزار شد.

وی ادامه داد: در جریان این مانور، 1583مورد عملیات تعدیل و یک در میان نمودن روشنایی معابر و همچنین 329 مورد نیز رفع اتصالات سست صورت پذیرفت.

این مقام مسئول به انجام 19 مورد توسعه نقاط مانور و بهبود ظرفیت انتقال بار و 57 مورد بازآرایی و تعدیل بار فیدرهای فشارمتوسط و فشارضعیف در جریان این اقدام اشاره کرد و اظهار داشت: در اولین اقدام فراگیر سال 1400 با محوریت عبور از پیک تابستان همچنین 4 مورد بهینه سازی و رفع اشکال فیدرهای پرعارضه و 525مورد جلب همکاری اداره ها ی راهداری و حمل و نقل جاده ای در تعدیل روشنایی بین شهری انجام گرفت.

جلایر یادآور شد: جهت انجام اولین اقدام فراگیر سال 1400با محوریت عبور از پیک تابستان در استان فارس 78 گروه اجرایی ، 54 نفر کارشناس و ناظر و همچنین 132 خودروی سبک و سنگین شرکت داشتند. وی بهبود ولتاژ مشترکان، رضایت مشترکان و سایرذینفعان و افزایش پایداری شبکه را از جمله اهداف این مانور برشمرد و افزود: بازآرایی شبکه های توزیع، کاهش تلفات، کاهش خاموشی،کاهش انرژی توزیع نشده، کاهش مصرف انرژی ، کاهش مصرف انرژی شبکه روشنایی معابر و حذف انرژی مصرفی برق های غیرمجاز نیز از دیگر مواردی بودند که در جریان اجرای این مانور مورد توجه قرار گرفت.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در خاتمه ضمن قدردانی از همکاری کلیه مشترکان استان در بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی، تجاری، اداری و خانگی در برنامه‌های مدیریت مصرف برق و عبور موفق از پیک بار 99 ابراز امیدواری کرد با تداوم این همکاری و مشارکت های همه جانبه، از پیک تابستان 1400بدون خاموشی وبا موفقیت عبورنماییم .


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر