/
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
گزارش تصویری نبض نفت از مارهایی که توسط یکی از کارکنان پیمانکاری شرکت نفت و گاز مارون کشته شده است؛

ترسناک اما واقعی؛ مارهای کشته شده توسط یکی از کارکنان پیمانکاری شرکت نفت و گاز مارون

یکی از کارکنان پیمانکاری شرکت نفت و گاز مارون ضمن گلایه از وضعیت خطرناک محیط شغلی خود و اینکه همیشه در معرض برخی مارهای سمی هستند تصویر مارهایی که طی این دو ماه توسط وی کشته شده را برای پایگاه خبری نبض نفت ارسال کرده است.
کد خبر : ۳۷۱۹۱
به گزارش نبض نفت یکی از کارکنان پیمانکاری حراست شرکت نفت و گاز مارون ضمن گلایه از وضعیت خطرناک محیط شغلی خود و اینکه همیشه در معرض برخی مارهای سمی هستند تصویر مارهایی که طی این دو ماه توسط وی کشته شده را ارسال کرده است. وی با اشاره به اینکه بیشتر این مارها سمی و خالدار جعفری هستند تاکید کرده که اگر یکی از این مارها فردی را نیش بزند کمتر از نیم ساعت می‌میرد. این کارمند حراست نفت و گاز مارون تاکید کرده که مدیران شرکت از این سختی کار و از این مشکلات آگاهی دارند اما چشم و گوش خود را بسته‌اند. وی از مدیران این شرکت خواسته ضمن توجه به مشکلات این قشر که در محیط‌های نامناسب و پرخطر کار می‌کنند از نظر حقوق و مزایا نیز به آنها توجه بیشتری شود.

لازم به ذکر است که یکی دیگر از کارکنان شاغل در حراست شرکت نفت و گاز مارون مشکلات عدیده‌ای را ذکر کرده است که به زودی در پایگاه خبری نبض نفت این موضوع نیز منتشر می‌شود.

لازم است تاکید شود انعکاس صدای مخاطبان در واقع دیدگاه پایگاه خبری نبض نفت در خصوص موضوع مطرح شده نبوده و این رسانه صرفاً بر اساس وظیفه ذاتی خود اقدام به انعکاس دیدگاه مخاطبان گرامی در خصوص موضوعات مختلف می‌کند.

همچنین پایگاه خبری نبض نفت این آمادگی را دارد که توضیحات دستگاه و شرکت مربوطه در خصوص هر کدام از خبرهای منتشر شده در بخش صدای مخاطب را برای شفاف‌سازی منتشر می‌کند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر