/
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴

له شدن زیر پای شرکت‌های پیمانکاری

موضوع حق و حقوق و مزایای نیروهای پیمانکاری و اجحاف بسیاری از این شرکت‌ها همواره یکی از مشکلات صنعت نفت کشور تلقی می‌شود. متاسفانه علی‌رغم نظارت‌های زیادی که تاکنون صورت گرفته باز هم بسیاری از این پیمانکارها وظایف خود در قبال نیروی انسانی را به خوبی انجام نداده و باعث گلایه نیروهایی می‌شوند که با جان و دل در صنعت نفت کشور زحمت کشیده و باعث چرخیدن چرخ صنعت نفت کشور می‌شوند.
کد خبر : ۳۷۳۵۶
یکی از مخاطبان پایگاه خبری نبض نفت با ارسال این متن گلایه‌های خود از پیمانکاران شرکت نفت و گاز مارون را به شرح زیر تشریح کرده است:

با عرض سلام و دعای خیر

اینجانب به نمایندگی از تمام نیروهای حراست ارکان ثالث اعلام میدارم که شرکت نفت و گاز مارون تا الان حقوق ما را طبق آنالیز سال گذشته و البته با تاخیر بسیار زیاد پرداخت می‌کنند. این شرکت معمولا از دهم هر ماه به بعد حقوق را واریز می‌کنند.

از بهمن ماه سال 1399 برای طرح طبقه‌بندی مشاغل مدارک را به واحد حراست تحویل داده‎ایم اما تا الان هیچ خبری نیست. از هر کسی سوال می‌کنیم جواب سر بالا می‌دهند و ما را خون به جگر کرده‌اند. تا این لحظه متاسفانه هیچ واریزی برای ما انجام نشده و هیج کسی از مسئولین حراست پاسخگو نیست. از مسئولین محترم مناطق نفت خیز جنوب و یا مسئولین محترم وزارت نفت که این مطلب را می‌خوانند تقاضا داریم که ما را دریابید و به داد ما برسید چرا که داریم زیر پای شرکت‌های واسطه پیمانکاران نابود می‌شویم.برای بار دوم تاکید می‌کنم که نیروهای حراست ارکان ثالث شرکت نفت و گاز مارون را دریابید که بی‌جهت مورد بی‌عدالتی و اجحاف قرار گرفته‌اند.

از نظر محل کار و شرایط محیطی نیز اصلا شرایط خوبی نداریم. آیا عدالت این است ما که داریم از منابع ملی پاسداری می‌کنیم این جزای کار ماست. خواهشمند است این موضوع را منتشر کنید تا به دست مسئولین محترم وزارت نفت برسد بلکه کاری برای ما کنند چرا که از شرکت نفت و گاز مارون خسته و زده شده‌ایم.

شما را قسم می‌دهیم به هر کسی که می‌پرستید صدای ما را که در زیر پای یک مشت پیمانکار از خدا بی‌خبر له شده به مسئولان مربوطه برسانید.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر