/
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳
قدردانی معاون وزیر نفت از ۲۴ پتروشیمی رکوردشکن

ثبت رکوردهای تازه، ترجمه تلاش تلاشگران صنعت پتروشیمی است

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با قدردانی از ۲۴ شرکت پتروشیمی برای دستیابی به رکوردهای تازه تولید در سال ۹۹ گفت: ثبت رکوردهای جدید، فقط اعداد و ارقام نیستند، بلکه اتفاق نویدبخش و امیدآفرینی است که ترجمه تلاش، هم‌دلی و اخلاص تمامی همکاران تلاشگر آن شرکت بوده و موجب سرافرازی است.
کد خبر : ۳۷۴۲۹
به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، بهزاد محمدی از عملکرد ۲۴ شرکت پتروشیمی ایران به‌دلیل افزایش تولید و دستیابی به رکوردهای جدید در سال ۹۹ (سال جهش تولید) در مقایسه با سال ۹۸ قدردانی کرد.

شرکت‌های پتروشیمی تبریز، فن‌آوران، امیرکبیر، پردیس، نوری، آریاساسول، جم، کارون، مهر، اروند، اصفهان، قائد بصیر، پلی‌پروپیلن جم، پلیمر کرمانشاه، کاویان، اهتمام جم، تخت جمشید ماهشهر، لرستان، مهاباد، تخت جمشید پارس، کردستان، انتخاب، مرجان و کربن ایران، پارسال موفق به افزایش تولید و ثبت رکوردهای جدید تولید در صنعت پتروشیمی شده‌اند.

در متن سپاسنامه مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به شرکت‌ها آمده است:

«دستیابی آن شرکت به رکورد تولید در سال ۱۳۹۹ را به جنابعالی و همکاران پرتلاش آن مجموعه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

ثبت رکوردهای جدید، فقط اعداد و ارقام نیستند، بلکه اتفاق نویدبخش و امیدآفرینی است که ترجمه تلاش، هم‌دلی و اخلاص تمامی همکاران تلاشگر آن شرکت بوده و موجب سرافرازی است.

به این وسیله از تلاش‌های مؤثر انجام‌شده در تحقق شعار «جهش تولید» و تعهد به شکوفایی و خودکفایی کشور قدردانی می‌کنم و امیدوارم با اتحاد و ایمان در این مسیر، رکوردهای جدیدی را به ثبت رسانید.»


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر