/
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴

ماهیگیری اجباری بر روی سکوهای نفتی

یکی از مخاطبان پایگاه خبری نبض نفت با ارسال متنی از ماهیگیری اجباری بر روی برخی از سکوهای نفتی برای تامین مواد اولیه پخت شام و ناهار پرسنل سکو خبر داده و از مسئولان خواسته است به این موضوع ورود کنند تا این مشکل حل شود.
کد خبر : ۳۷۴۶۱
ماهیگیری اجباری بر روی سکوهای نفتی

متن ارسالی این مخاطب که پایگاه خبری نبض نفت آن را دریافت کرده به شرح زیر است:

همان‌گونه که در چند ماه گذشته مشاهده کرده‌اید مشکلات زیادی در زمینه خدمات و تامین مواد اولیه غذایی در منطقه و سکوها وجود داشته است.

پروژه تزریق میعانات و حضور نفرات بیشتر در سکو به این مسئله دامن زده است. ریشه این مسئله در مسائل قراردادی و مربوط به ستاد تهران و شرکت ملی نفت می‌باشد. در این مورد خاص منطقه از حدود ۱۰ ماه قبل پیگیر بوده است ولی متاسفانه به دلیل مسائل مختلف هنوز قرارداد به سرانجام نرسیده است. همه مسئولین منطقه مکرراً پیگیر این قضیه بودند اما تاکنون مشکل حل نشده است.

امیدواریم تا حدود نیمه خرداد قضیه به طور کامل حل شده و قرارداد جدید بسته شود.

متاسفانه مواد غذایی و پروتئینی منطقه و سکو بسیار ناچیز بوده و باید دو وعده غذایی توسط خود سکو تهیه شود.

برنامه ماهیگیری امشب برای سکو و ناهار فردا یا شام فردا می‌باشد.

از ساعت ۷ تا ۱۱ شب همه ماهیگیران سکو باید الزاما ماهی‌گیری کرده و ماهی‌های گرفته شده تحویل آشپزخانه سکو شود.

آقای .... مسئول حراست سکو نظارت بر این قضیه را به عهده دارند.

همکاران ماهیگیری که در این کار گروهی شرکت نکنند، یا ماهی‌های گرفته شده را تحویل آشپزخانه ندهند برای دو شیفت کاری از ماهیگیری ایشان جلوگیری می‌شود و در طرف مقابل با توجه به حجم ماهی‌های تحویل شده توسط هر شخص به آشپزخانه سکو، به تناسب از ایشان قدردانی به عمل خواهد آمد.

با توجه به شرایط خاص خواهشمندم در این کار گروهی شرکت کرده تا مشکل این دو روز سکو که مشکل خود ما و همکاران می‌باشد حل شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر