/
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۲

پترو کیمیا آروین با پتروشیمی کارون تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

در دومین روز از نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه در تامین نیازهای شرکت‌های پتروشیمی ماهشهر و بندرامام خمینی پترو کیمیا آروین با پتروشیمی کارون تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند که به گفته مدیرعامل پتروشیمی کارون این تفاهم‌نامه یکی از مهمترین تفاهم‌نامه‌های امضا شده در این نمایشگاه از نظر اعتباری و حجم کار می‌باشد.
کد خبر : ۳۷۶۴۶
پترو کیمیا آروین با پتروشیمی کارون تفاهم‌نامه همکاری امضا کردندبه گزارش نبض نفت در حاشیه اولین نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه در تامین نیازهای شرکت‌های پتروشیمی ماهشهر و بندرامام خمینی بین شرکت پترو کیمیا آروین و پتروشیمی کارون تفاهم‌نامه همکاری امضا شد.

به گفته مدیرعامل پتروشیمی کارون تفاهم‌نامه امضا شده با پترو کیمیا آروین یکی از مهمترین تفاهم‌نامه‌های این شرکت در نمایشگاه ماهشهر بوده و هم از نظر حجم کار و از نظر اعتباری ارزش بسیار زیادی دارد.

مهندس حسین شوشیان مدیرعامل شرکت پترو کیمیا آروین نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد پتروشیمی کارون نسبت به شرکت پترو کیمیا آروین گفت: بر اساس قول و وعده‌ای که به مدیران پتروشیمی کارون داده‌ایم تجهیزات مورد نظر توسط کارکنان زحمتکش استان خوزستان که در شرکت پترو کیمیا آروین مشغول به کار هستند ساخته می‌شود و در موعد مقرر تحویل آنها خواهد شد.

.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر