/
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴

اجحاف در حق نیروهای بسیجی خطوط لوله نفت وگاز کارون

یکی از مخاطبان پایگاه خبری نبض نفت از انواع اجحاف در حق 224 نفر از نیروهای بسیجی خطوط لوله نفت وگاز کارون خبر داد که از سال 1387 در این مجموعه مشغول به کار هستند.
کد خبر : ۳۷۷۱۶
اجحاف در حق نیروهای بسیجی خطوط لوله نفت وگاز کارون
صدای مخاطب- به گزارش نبض نفت 224 نفر از کارکنان مظلوم نیروهای بسیجی خطوط لوله نفت وگاز کارون که با 13 سال سابقه کار در این شرکت مشغول به کار هستند که حقوق آنها نصف حقوق بقیه پرسنل می‌باشد.

این افراد کمترین پایه حقوق را نسبت به بقیه پرسنل حراست کارون در مناطق نفتخیز جنوب دارند. حقوق اردیبهشت آنها هنوز پرداخت نشده و از آیتم‌های جدید برای افزایش حقوق هم خبری نیست. برای این نیروهای مظلوم خبری از قرداد جدید نیست و طرح به صورت الحاقیه ماهانه توسط پیمانکار اداره می‌شود در حالی که برای تعیین پیمانکار جدید در سال 1400 باید مناقصه انجام شود که متاسفانه مناقصه انجام نشده است. برای این نیروهای بسیجی خبری از طرح طبقه‌بندی مشاغل هم برای آنها به گوش نمی‌رسد. افزایش حقوق همکه برای آنها معنایی ندارد.

این کارکنان زحمت‌کش به اسم طرح بسیج و طرح امنیتی حراست خطوط لوله نفت کارون از سال 1387 مشغول شده والان نزدیک به 15 سال زیر نظر موسسات وابسته به نفت به صورت حجمی مشغول به کار هستند و هیچ گونه حرکتی برای تبدیل وضعیت عزیزان انجام نشده است.

متاسفانه یکی از مدیران مجموعه از پیمانکار جدید که از تهران با موسسه نفت و انرژی مشغول بکار شده پشتیبانی می‌کند و نیروهای بسیجی را تحت فشار روانی و کاری قرار داده تا حدی که از اعتراض به پیمانکار جلوگیری می‌کند.

از شما به عنوان یک رسانه انتظار داریم این مشکل را منعکس کرده تا مسئولان محترم و مدیریت شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در جریان موضوع قرار گیرند. از این مسئولان تقاضا داریم به موضوع ورود کرده و مشکل را حل کنند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر