/
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶

بازدید مدیران روابط عمومی شرکت های آب و برق استان فارس از تصفیه خانه فاضلاب شماره 2 شهر صدرا

مدیران روابط عمومی شرکت های آب و برق استان فارس از تصفیه خانه فاضلاب شماره 2 شهر صدرا بازدید کردند.
کد خبر : ۳۷۸۵۴
به گزارش نبض نفت، مدیران روابط عمومی شرکت های آب و برق استان فارس از تصفیه خانه فاضلاب شماره 2 شهر صدرا بازدید کردند. دبیر شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی صنعت آب و برق استان فارس، هدف از این بازدید را آشنایی هر چه بیشتر با گوشه هایی از زحمات و تلاش های همکاران در صنعت آب و برق استان در جهت تامین رفاه و آسایش شهروندان عنوان کرد و گفت: چنین بازدیدهایی می تواند ضمن آشنا کردن همکاران با فرایندها، در شناساندن هماهنگ و منسجم این زحمات و فرایندها به سایرشهروندان نیز موثر واقع شود. سیدمحمد علی نجفی، در ادامه به برگزاری جلسه پس از بازدید از تصفیه خانه اشاره کرد و بیان داشت: در این جلسه در خصوص انجام کارهای متحد و یکپارچه خبری و اطلاع رسانی تاکید گردید و مقرر شد برخی از اطلاع رسانی های شرکت ها در رسانه ها و فضای مجازی با لوگو و عنوان شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی صنعت آب و برق استان فارس انتشار یابد.

وی تصریح کرد: در بخش دیگری از این جلسه دکتر احمدی، مدیر روابط عمومی توزیع برق شیراز ، تجربه موفق این شرکت  در بهره گیری از نرم افزار شاد با همکاری روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس در راستای ترویج فرهنگ مصرف بهینه انرژی برق و توجه به آموزش سنین پایه را تشریح کرد و پیشنهاد گردید در صورت درخواست و موافقت سایر شرکت ها جهت مشارکت در این پروژه ارزشمند فرهنگ سازی و تهیه هدایای مسابقات فرهنگی مصرف بهینه آب و برق هماهنگی لازم به عمل آید.

مدیرروابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، خاطرنشان کرد: موضوع تقویت و ارتقای جایگاه روابط عمومی ها و کارکنان پرتلاش این دفاتر در شرکت های صنعت آب و برق فارس از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح و توصیه گردید جهت پیگیری بهتر موضوع از دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو ، چارت های سازمانی ، تعداد کارکنان و پست های با تصدی طی نامه به دبیر شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی صنعت آب و برق فارس ارسال گردد.

نجفی یادآورشد: همچنین در راستای برقراری تعامل و ارتباط اثربخش شوراهای روابط عمومی و اطلاع رسانی صنعت آب و برق استان های فارس و بوشهر در این جلسه مقرر گردید برگزاری دوره های آموزشی اثربخش مشترک ویژه مدیران و همکاران روابط عمومی صنعت آب و برق استان های فارس و بوشهر با هماهنگی و برنامه ریزی لازم توسط مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی فارس در سال جاری، برنامه ریزی و اقدام گردد و از برخی مدیران با تجربه روابط عمومی صنعت آب و برق بوشهر نیز جهت حضور در جلسات دعوت به عمل آید.

لازم به ذکر است در جریان این بازدید، بازدید کنندگان از فعالیت ها و فرآیندهای مختلف تصفیه خانه از قبیل تصفیه فیزیکی(آشغال گیری، دانه گیری و ... )، تصفیه بیولوژیکی(فرآیند لجن فعال،استخرهوادهی ، حوضچه ته نشینی و .... )، کلر زنی آشنا شدند.

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر