/
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹

از آینده اعتبار بگیرید با «طراوت» خرید کنید

بانک آینده با هدف رونق تولید و کسب‌وکار و هم‌چنین پاسخ‌گویی به نیازهای اساسی هم‌میهنان گرامی و امکان خریدی آسان و متنوع، در اقدامی نوآورانه و منحصر به‌فرد، از محصول جدید خود به‌نام «طراوت» رونمایی کرد.
کد خبر : ۳۷۸۷۲
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک آینده، تمام مشتریان حقیقی و حقوقی بانک آینده و هم‌چنین سایر هم‌وطنانی که هم‌اکنون مشتری بانک نیستند و حتی متقاضیان دریافت اعتبار خرد، می‌توانند با مراجعه به شعب بانک آینده یا ثبت‌نام در سامانه «پیشخوان مجازی، ویژه مشتریان بانک» (abplus.ir) یا مراجعه به سامانه «ساتا، ویژه عموم» (sata.ba24.ir)، بر اساس وثایق سپرده‌ای یا امتیاز و رتبه اعتباری خود، از اعتباری بین 200 (دویست) میلیون‌ریال تا 500 (پانصد) میلیون‌ریال، بهره‌مند شده و با مراجعه حضوری یا خرید اینترنتی از مراکز فروش طرف قرارداد با بانک آینده، نسبت به خرید کالا و خدمات موردنظر خود، اقدام کنند.

بازپرداخت اعتبار در نظر گرفته شده در طرح «طراوت» نیز بسته به انتخاب مشتری، تا یک‌ماه پس از تاریخ دریافت اعتبار، به‌صورت رایگان (بدون دریافت سود)، امکان‌پذیر خواهد بود. بازپرداخت اقساطی این اعتبار نیز طی سه بازه‌زمانیِ یک‌ساله با نرخ 12 درصد، دو ساله با نرخ 15 درصد و سه‌ساله با نرخ 18 درصد، در نظر گرفته شده که زمان پرداخت اولین قسط، یک‌ماه پس از پایان مهلت یک‌ماهه خرید، خواهد بود.

هم‌وطنان می‌توانند با مراجعه به شعب بانک آینده در سراسر کشور، یا تماس با مرکز ارتباط بانک آینده به‌شماره 27663200-021، نسبت به کسب اطلاعات بیش‌تر برای بهره‌مندی از مزیت طرح «طراوت» اقدام کنند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر