/
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
پیام مهندس شمس به همکاران خود در پتروشیمی غدیر

دعوت مدیرعامل پتروشیمی غدیر از کارکنان این شرکت جهت مشارکت حداکثری در انتخابات مهم و سرنوشت ساز 1400

در پیامی مهندس شمس مدیر عامل محترم پتروشیمی غدیر از همکاران خود در این شرکت جهت برگزاری باشکوه و مشارکت حداکثری در انتخابات مهم و سرنوشت ساز 28 خرداد ماه 1400دعوت کرد.
کد خبر : ۳۸۰۰۹
به گزارش نبض نفت متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

همکاران عزیز

این روزها ما در آستانه تصمیمی بزرگ برای کشورمان قرار داریم. سرنوشت ما به عنوان یک ملت، چنان در هم تنیده است که هر تصمیم جمعی ما، نه تنها برای چهار سال بلکه برای سال های متمادی، زندگی تک تک ما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

امروز ایران ما از یک سو با تهدیدهای فزاینده خارجی و از یک سوی دیگر با مشکلات اقتصادی و معیشتی و عدم تحقق برخی از اهداف انقلاب در داخل مواجه بوده و در کنار انتخاب دولتی کارآمد برای عبور از بحران های پیش رو و ترمیم اقتصاد، بیش از همیشه به همدلی، انسجام ملی و مشارکت حداکثری نیازمندیم. باید نشان دهیم که همه باهم هستیم.

از ملت بزرگ ایران علی الخصوص همکاران عزیزم در پتروشیمی غدیر دعوت می نمایم جهت خلق حماسه ای جدید و حضور حماسی در روز 28 خرداد پای صندوق های رأی آمده و با انتخاب دولتی با پشتوانه مردمی این جمله الهی «إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ» را محقق سازند.

ما در کنار هم راهی بس دشوار برای دستیابی به زندگی سعادتمندانه را پیموده‌ایم و در این راه از بذل مال و جان ابایی نداشته‌ایم. پس با رای آگاهانه خود در انتخابات سرنوشت ساز پیش رو، با شهدایی که خون خود را تقدیم این خاک نموده اند و با مردان و زنان مبارزی که در طول تاریخ، تلاش خود را برای استقلال و آزادی کشور مبذول داشته‌اند، پیمان می بندیم که ثابت قدم تر از همیشه این راه را ادامه می دهیم.

سیدمحسن شمس

مدیرعامل


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر