/
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵

مشارکت بانک کشاورزی در طرح واکسیناسیون سراسری کارکنان نظام بانکی کشور

با اهتمام و پیگیری های مستمر،طرح واکسیناسیون سراسری کارکنان نظام بانکی کشور در برابر ویروس کووید19 آغاز شد.
کد خبر : ۳۹۰۸۱
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی،طرح واکسیناسیون سراسری کارکنان شبکه بانکی کشور همزمان با عید سعید غدیر خم آغاز شد و با پیگیری های حوزه سرمایه انسانی این بانک،واکسیناسیون کارکنان بانک کشاورزی نیز کلید خورد.

بر اساس این گزارش، بانک کشاورزی، با تشکیل ستاد مقابله با ویروس کرونا و تدوین و ابلاغ برنامه های لازم برای فراهم کردن زمینه تسهیل امور مشتریان و کارکنان در مراجعه به شعب، تمام توان خود را برای مقابله با این بیماری به وِیژه در زمینه بهداشت و درمان کارکنان به کارگرفته است و در اجرای واکسیناسیون کارکنان نظام بانکی نیز ضمن حفظ احترام و کرامت کارکنان با اولویت کارکنان شعب مشارکت کرده است.

 این گزارش می افزاید، طرح واکسیناسیون سراسری کارکنان شبکه بانکی کشور همزمان با عید سعید غدیر خم در مراسمی با حضور دکتر زالی رئیس ستاد مقابله با کرونا استان، تهران دکتر طالبی دبیرکل بانک مرکزی و جمعی از مدیران شبکه بانکی کشور آغاز و به صورت نمادین واکسیناسیون صد نفر از کارکنان شاغل منتخب نظام بانکی کشور انجام شد.

شایان ذکر است واکسیناسیون کارکنان بانک کشاورزی نیز از هفته گذشته در شعبه بم در استان کرمان آغاز شد و در استان های دیگر ادامه دارد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر