/
۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵

واکسیناسیون در مناطق عملیاتی فلات قاره ادامه دارد

فرآیند واکسیناسیون کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران به‌منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا با اولویت همکاران سکوهای بهره‌برداری و مناطق عملیاتی ادامه دارد.
کد خبر : ۳۹۲۷۸
به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، امیرحسین لولاور، رئیس خدمات درمانی و پزشک مشاور این شرکت گفت: خوشبختانه هم‌اکنون بخش زیادی از کارکنان منطقه سیری و سکوهای آن نخستین دوز واکسن خود را دریافت کرده‌اند، همچنین در منطقه لاوان ۷۲۶ دوز که ۱۴۰ دوز آن مربوط به سکوهای بهره‌برداری است به همکاران تزریق شده است.

وی افزود: حدود ۲۰۰ نفر از کارکنان سکوها در منطقه عملیاتی بهرگان دوز نخست واکسن کرونا خود را دریافت کرده‌اند، همچنین در روزهای گذشته با اعزام اکیپ واکسیناسیون، بخشی از کارکنان رسمی و غیررسمی سکوهای دریایی منطقه خارک، خدمه شناورهای مستقر در میدان‌های دریایی و بخشی از کارکنان منطقه واکسینه شده‌اند.

رئیس خدمات درمانی و پزشک مشاور شرکت نفت فلات قاره ایران با بیان اینکه اولویت تزریق واکسن کرونا در این شرکت با کارکنان سکوهای بهره‌برداری است، اظهار کرد: در حال حاضر تلاش‌هایی در جریان است تا با هماهنگی مسئولان وزارت بهداشت، میزان بیشتری واکسن به‌منظور زیر پوشش قرار دادن همکاران مناطق عملیاتی تخصیص داده شود و امیدواریم به‌زودی کارکنان ستاد تهران را نیز تحت پوشش واکسیناسیون قرار دهیم.

لولاور از تلاش‌ها و زحمات همه مسئولان مناطق عملیاتی که توانستند برای کارکنان مناطق و سکوها سهمیه واکسن بگیرند، قدردانی کرد و افزود: بی‌تردید بدون این تلاش‌ها و حمایت‌ها، فرآیند واکسیناسیون همکاران با سرعت و شکل کنونی امکان‌پذیر نبود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر