/
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹

روند واکسیناسیون کارکنان عملیاتی شرکت ملی نفت شتاب می‌گیرد

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با تاکید بر اهمیت حفظ سلامت کارکنان در برابر ویروس کرونا و متعاقب آن تولید پایدار نفت و گاز در مناطق عملیاتی، اظهار کرد: واکسیناسیون کارکنان عملیاتی شرکت نفت در سکوهای دریایی از دو هفته گذشته آغاز شد و در این مسیر تمام امکانات نفت در خدمت شتاب‌بخشی به روند واکسیناسیون است.
کد خبر : ۳۹۳۱۶
به گزارش نبض نفت؛ به نقل از شرکت ملی نفت ایران، مسعود کرباسیان با بیان اینکه روند تزریق واکسن کرونا به کارکنان عملیاتی در بخش دریایی شرکت نفت و گاز پارس و شرکت نفت فلات قاره ایران در دو هفته گذشته سرعت خوبی داشته است، تصریح کرد: در ادامه به منظور پوشش کامل واکسیناسیون کارکنان عملیاتی شاغل در جزایر نفتی و عسلویه، با پیگیری‌ها و تعاملاتی که با وزارت بهداشت صورت گرفت، سهمیه‌های لازم اختصاص یافت و از روز سه شنبه (۱۹ مردادماه) تزریق واکسن در این مناطق نیز آغاز شده است.

وی افزود: با تکمیل و افزایش تعداد پایگاه‌ها در مناطق عملیاتی، روند واکسیناسیون در روزهای آتی سرعت بیشتری خواهد گرفت و این خدمت شامل تمام کارکنان شاغل در مناطق عملیاتی (رسمی، قراردادی، پیمانکاری) می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران خاطرنشان کرد: برای خدمت‌رسانی به کارکنان پرخطر در ستاد نیز برنامه‌ریزی لازم انجام شده است و به زودی این گروه هدف نیز تحت پوشش واکسیناسیون قرار خواهند گرفت؛ همچنین برای افزایش خدمت‌رسانی، مرکز واکسیناسیون در تهرانسر با حمایت نفت به بهره‌برداری خواهد رسید.

کرباسیان افزود: تعامل و هماهنگی‌های خوبی با وزارت بهداشت برای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت ملی نفت ایران در جهت خدمت‌رسانی در سنگر مبارزه با کرونا صورت گرفته است و این خدمات از سوی نفت ادامه خواهد داشت.

وی در پایان از تلاش‌ها و پیگیری‌های فرخ علیخانی، معاون تولید شرکت ملی نفت ایران در زمینه برنامه‌ریزی برای جلوگیری از شیوع کرونا در مناطق عملیاتی و افزایش سرعت واکسیناسیون تقدیر کرد.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر