/
۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷

تداوم واکسیناسیون نیروهای اقماری نفت در خارک

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از تداوم واکسیناسیون نیروهای اقماری وزارت نفت در جزیره خارک و سکوهای نفتی اطراف جزیره خبر داد.
کد خبر : ۳۹۳۵۸
به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز در دهمین نشست مدیریت شرایط اضطراری خارک با محوریت مقابله با جهش پنجم ویروس کرونا و تسریع در انجام واکسیناسیون اعلام کرد: با هماهنگی و هم‌افزایی اچ‌اس‌یی شرکت‌های نفتی، بیمارستان‌ها، مراکز جامع سلامت و دیگر دست‌اندرکاران، اقدامات عملی مبارزه با شیوع ویروس کرونا و نیز انجام واکسیناسیون کارکنان شرکت‌های نفتی، مردم و ارگان‌های نظامی و انتظامی مستقر در جزیره خارک در حال پیگیری است.

وی افزود: ظرفیت‌های موجود شرکت‌های نفتی مستقر در اختیار ستاد کرونا جزیره قرار دارد و برای تامین نیازهای این ستاد بایستی همکاری‌های لازم انجام شود.

 عباس غریبی، جانشین رئیس پایانه نفتی خارک گفت: برای مبارزه با شیوع و پیشگیری از این ویروس، باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ایجاد محدودیت‌های ترددی در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: همکاری اچ‌اس‌یی شرکت‌های نفتی و ستاد مبارزه با کرونا تاکنون نتیجه‌بخش بوده و این روند تا انجام کامل واکسیناسیون، با بکارگیری همه ظرفیت‌های موجود ادامه خواهد داشت و امیدواریم با رعایت دستورعمل‌های بهداشتی پیک پنجم به زودی روند کاهشی به خود گیرد.

اعمال محدودیت‌های شدید در خارک

ناصر ابراهیمی، بخشدار ویژه جزیره خارک گفت: برای کنترل کرونا هیچ راهی جز حرکت به سوی محدودیت‌های شدید وجود ندارد، البته منظور من تعطیلی مطلق نیست بلکه به محدودیت‌های شدید در مسافرت‌ها، ترددها، تجمعات و رعایت پروتکل‌هایی مثل زدن ماسک اشاره می‌کنم.

وی افزود: کرونا در سایه سهل‌انگاری و عادی‌انگاری سیر صعودی به خود گرفته و نشان از بروز موج جدید و روزهای سخت کرونایی است از این رو لازم است که افراد نسبت به رعایت پروتکل و شیوه‌نامه‌های بهداشتی حساس باشند و ضرورت دارد تا رعایت دستورعمل‌های بهداشتی در مکان‌های پرتردد، محیط‌های کارگری، اداری و اصناف با جدیت تمام به‌منظور پیشگیری از موج پنجم کرونا در دستور کار دستگاه‌های اجرایی مربوطه قرار گیرد.

بخشدار ویژه خارک تصریح کرد: تنها در صورت ضرورت از منزل خارج شوید و در صورت مشاهده هرگونه علائم به نزدیک‌ترین مرکز درمانی مراجعه کنید.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر