/
۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶

فروش نفت با مدیریت «اوجی» افزایش می‌یابد/او تجربه صادرات نفت دارد

نماینده مردم لارستان در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی نفت می‌تواند وزارت نفت را به پویایی و موفقیت برساند و در شرایط تحریم‌های ظالمانه دشمن میزان فروش نفت کشور را افزایش دهد.
کد خبر : ۳۹۵۸۹
به گزارش نبض نفت؛ حسین حسین‌زاده نماینده مردم لارستان در جلسه علنی امروز چهارشنبه (۳ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی نفت اظهارداشت: بنده همیشه همراه خود یک بطری کوچک نفت دارم تا بگویم مدیریت وزارت نفت باید به فردی جهادی، انقلابی، متخصص و توانمند سپرده شود و ما باید قدر این نعمت را بدانیم.

وی بیان کرد: دو دهه است که بنده وزیر پیشنهادی نفت را می‌شناسم و باید بگویم وی کار در حوزه نفت را از رده‌های پایین آغاز کرده و در حوزه پایین دست، بالادست، پتروشیمی و بخش‌های گاز و نفت کشور فعالیت کرده و متخصص است.

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اوجی فردی پاکدست، جهادی، متخصص و انقلابی است، گفت: زمانی که ما فردی را از بدنه یک وزارتخانه به عنوان وزیر انتخاب کنیم، قطعاً موفق می‌شویم و اوجی کاملاً به حوزه وزارت نفت اشراف دارد و در بخش صادرات نفت هم کار کرده است.

حسین زاده تأکید کرد: یکی از مشکلات ما نابسامانی مسکن است و برای مسکن سازی باید پول داشته باشیم که این پول توسط وزارت نفت به دست می‌آید و وزارت نفت، وزارتخانه‌ای فرادولتی است و نیازمند فردی است که توانمندی رفع مشکلات این حوزه را در شرایط تحریمی داشته باشد که اوجی این قابلیت را دارد.

وی ادامه داد: ۱۳.۵ درصد از منابع ذخیره نفتی جهان و ۱۶.۵ درصد از منابع ذخیره شده گازی جهان متعلق به جمهوری اسلامی ایران است و ما باید در این زمینه همواره عملکرد قابل قبولی داشته باشیم. وزیر پیشنهادی نفت در ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مستضعفان هم عملکرد خوبی داشته و توانست شرکت‌های زیانده در آنجا را با درایت و هوشمندی به سوددهی برساند.

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: به اعتقاد بنده وزیر نفت، وزیر اول اقتصاد کشور است و مهم است که فردی توانمند برای این وزارتخانه انتخاب شود و باید از رئیس جمهور تشکر کنیم که فرد باتجربه ای را برای تصدی وزارت نفت به مجلس شورای اسلامی معرفی کرده است و وی قطعاً می‌تواند برای صنعت نفت اقدامات اساسی انجام دهد و ما هم بر عملکرد وزیر آینده نفت نظارت خواهیم کرد و اگر مسئولیت‌های این حوزه به خوبی انجام نشود ما خودمان پیگیر خواهیم بود.

حسین زاده تصریح کرد: اوجی درسمت های قبلی قراردادهای گازی ایران با عراق، پاکستان و ترکمنستان را منعقد کرد. همچنین دشمنان، اوجی را تحریم کردند که نشان دهنده کارآمدی این فرد است و قطعاً می‌تواند وزارتخانه کلیدی و راهبردی نفت را به پویایی و موفقیت برساند و در شرایط تحریم‌های ظالمانه دشمن میزان فروش نفت کشور را افزایش دهد.

وی یادآور شد: زمانی که اوجی معاون وزیر نفت بود بارها جهت پاسخگویی در مجلس شورای اسلامی حاضر شد و این مسئله نشان دهنده تعامل بسیار خوب وی با نمایندگان است. وی فردی جهادی، انقلابی و متخصص است و می‌تواند مشکلات نیروی انسانی حوزه وزارت نفت را هم حل و فصل کند، چراکه بسیاری از آنان قرارداد موقت دارند و این موضوع مشکلاتی را برای آنان ایجاد کرده است.


برچسب ها:

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر