/
۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
رئیس‌جمهوری در نشست سران قوا:

امور کشور نیازمند همفکری، همکاری و همگرایی همه قواست

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه همه نهادها و ظرفیت‌های کشور باید برای حل مسائل به هم کمک کنند، گفت: بی‌شک امور کشور نیازمند همفکری، همکاری و همگرایی همه قواست.
کد خبر : ۳۹۶۵۴
به گزارش نبض نفت به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، سیدابراهیم رئیسی، عصر شنبه (ششم شهریورماه) پس از نشست سران سه قوه، برگزاری نشست‌های سران قوا را زمینه بسیار خوبی برای همفکری و هم‌اندیشی برای حل مسائل کشور دانست و گفت: امروز در کشور مسائل مهمی از جمله مشکل کرونا را داریم که مردم از آن به‌شدت رنج می‌برند و حل این مشکل نیازمند همفکری و همکاری همه نهادها و دستگاه‌ها و به‌کارگیری همه ظرفیت‌های کشور است.

وی مشکل اقتصادی و ثبات در بازار را دیگر مسئله مهم امروز کشور عنوان کرد و افزود: حل این مشکل خواست مردم است و برای ایجاد ثبات در بازار نیازمند همکاری همه قوا هستیم، باید همه ظرفیت‌ها در کنار ظرفیت عظیم نیروهای مردمی و مشارکت همه مردم، کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و اصناف به کار گرفته شود تا بتوانیم برای ایجاد ثبات در بازار و مهار تورم به نقطه روشنی برسیم.

رئیس‌جمهوری تصریح کرد: مسئله مهم دیگر کسری بودجه است که باید با همکاری و همفکری مجلس شورای اسلامی دنبال شود که امیدواریم اصلاح بودجه بتواند آرامشی در کشور برقرار کند.

رئیسی تأکید کرد: هرگونه توسعه‌یافتگی در کشور در گرو انسجام قوا و انسجام همه نیروهای انقلاب اسلامی است و همه کسانی که دغدغه انقلاب و نظام را دارند با هر گویش و هر نگاه سیاسی امروز باید خودشان را برای نقش‌آفرینی در حل مسائل کشور آماده کنند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر