/
۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

افزایش ۷ برابری فروش پتروشیمی اروند

عملکرد شرکت پتروشیمی اروند در پنج ماه سال ۱۴۰۰ در بخش فروش، سود ۳۲۰۰ میلیارد تومانی را نشان می‌دهد که به معنای تحقق ۶۵ درصدی بودجه یک ساله و افزایش هفت برابری نسبت به مدت مشابه پارسال است.
کد خبر : ۳۹۷۱۲
به گزارش نبض نفت به نقل از پتروشیمی اروند، این شرکت در پنج ماه امسال با ادامه روند رو به رشد خود، تولید ۷۷ درصدی نسبت به ظرفیت و ۹۶ درصدی نسبت به برنامه مصوب را محقق کرده است.

پتروشیمی اروند همچنین در این‌ مدت موفق به افزایش تولید ۹ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال شده است.

این موفقیت‌ها در پنج ماه امسال، تحقق ۱۱۱ درصدی بودجه پنج ماه، ۵۰ درصد از بودجه مصوب در بخش فروش داخلی و ۱۰۰ درصد بودجه مصوب ارزی در فروش صادراتی را نوید می‌دهد که به ارزآوری قابل توجهی نیز برای کشور منجر شده است.

نتایج چشمگیر عملکرد کارکنان و رهبری پتروشیمی اروند در پنج ماه سال ۱۴۰۰ در بخش فروش، سود ۳۲۰۰ میلیارد تومانی را نشان می‌دهد که به معنای تحقق ۶۵ درصدی بودجه یک ساله و رشد ۷ برابری نسبت به مدت مشابه پارسال است.

افزایش «نسبت سود عملیاتی و سود خالص» در مقابل کاهش «نسبت قیمت تمام‌شده» نیز از تلاش شبانه‌روزی و رفع موانع در این شرکت پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس حکایت دارد.

پتروشیمی اروند با ثبت رکوردهای دست‌نیافتنی در حوزه تولید و فروش در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰، آماده عرضه اولیه در بازار سرمایه می‌شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر