/
۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱

دلخوری ارکان ثالثی‌ها از وزیر نفت

با آنکه مهندس جواد اوجی یکی از برنامه‌های خود در زمان دفاع در مجلس را ساماندهی نیروهای ارکان ثالث عنوان کرد اما فراموش کردن این قشر در برنامه تفسیر خبری شبکه 2 باعث دلخوری بسیاری از نیروهای ارکان ثالث شده است.
کد خبر : ۳۹۷۸۵
به گزارش نبض نفت یکی از مخاطبان پایگاه خبری نبض نفت که از نیروهای ارکان ثالث مشغول در صنعت نفت کشور می‌باشد با ارسال متنی به این رسانه از دلخوری و آزرده خاطر شدن بسیاری از نیروهای ارکان ثالث از وزیر جدید نفت خبر داد. این مخاطب از وزیر محترم نفت خواسته مهمترین برنامه‌های خود برای نیروهای ارکان ثالث را به صورت شفاف بیان کند.

متن ارسالی این مخاطب به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در جریان بررسی صلاحیت‌های گزینه‌های پیشنهادی رییسجمهور جهت تصدی وزارتخانه‌ها توسط مجلس، هنگام دفاع جناب مهندس اوجی گزینه وزارت نفت، کارگران ارکان ثالث با جمعیتی بالغ بر 105 هزار نفر وقتی دیدند بعد از سال‌ها شخصی از بدنه خود صنعت نفت و مسلح به دانش نفت و مهمتر از همه آشنا به مشکلات و معضلات نیروی انسانی نامزد تصدی این وزارت شده است، کمپین‌های  مختلفی در حمایت از جناب اوجی به راه انداختند و از نمایندگان مجلس درخواست کردند تا با جناب اوجی جهت تصدی وزارت موافقت کنند.

بعد از نطق مهندس اوجی در مجلس که در آن  رسیدگی به مطالبات و معیشت کارگران ارکان ثالث را یکی از برنامه‌های اصلی خود اعلام کرد موجی از شادی و رضایت جامعه ارکان ثالث را فرا گرفت.

اما چند شب قبل(10 شهریور ماه) در برنامه تفسیر خبر شبکه دو سیما که جناب اوجی میهمان آن بودند درحالی که کارگران ارکان ثالث منتظر بودند تا وزیر به صورت تفصیلی مشروح برنامه‌های خود در ارتباط با ارکان ثالث و بخصوص مطالبه اصلی آنها یعنی حذف پیمانکار را اعلام کند متاسفانه وزیر محترم حتی کوچکترین اشاره‌ای به جامعه بزرگ ارکان ثالث که دو سوم نیروهای نفت را تشکیل می‌دهند انجام نداد.

و این اتفاق همه کارگران ارکان ثالث را در بهت وحیرت و البته ناراحتی و آزردگی خاطر فرو برد.

بنابراین ما کارگران ارکان ثالث ضمن اعلام ناراحتی و اعتراض خود از جناب مهندس اوجی درخواست داریم تا برنامه‌های خود درارتباط با کارگران ارکان ثالث و بخصوص حذف پیمانکار را به صورت رسمی اعلام کنند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر