/
۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹

درخواست نیروهای جاافتاده قراردادی مدت موقت از وزیر نفت

تعدادی از نیروهای جاافتاده قراردادی مدت موقت از جواد اوجی خواسته‌اند مصوبه شورای اداری و استخدامی وزارت نفت در سال 1397 برای آنها اجرایی شود.
کد خبر : ۴۰۰۲۱

به گزارش نبض نفت گروهی از کارمندان قرارداد مدت موقت از قلم افتاده‌ی وزارت نفت که بر اساس مصوبه شورای اداری و استخدامی وزارت نفت در سال 1397 هنوز تبدیل وضعیت نشده‌اند با ارسال متن زیر از مهندس جواد اوجی وزیر جدید نفت خواسته‌اند موضوع تبدیل وضعیت آنها را اجرایی کند.

متن ارسالی به شرح زیر است:

جناب آقای مهندس جواد اوجی

وزیر محترم نفت

با سلام و احترام

پرسنل قراردادی مدت موقت نفت، از سال 1397 بر اساس مصوبه شماره 136 مورخ بیستم و یکم خرداد 1397 شورای اداری و استخدامی وزارت نفت و تصدیق‌نامه شماره ت ه م/613243 مورخ بیست و ششم اسفند 1397 مدیرکل تدوین وهماهنگی مقررات اداری و استخدامی وزارت نفت، از شمول قانون کار و قرارداد معین تحت مقررات وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی خارج و تابع آئین‌نامه‌های اداری و استخدامی صنعت نفت گردیدند.

لذا تقاضامندیم در این راستا و تحت قوانین و مقررات نفت که ماهیت کنونی قراردادهای نیروها می‌باشد ساماندهی شویم، همانند کارمندان تطبیقی دهه ۸۰ و یا مصادیق مشابه رسمی تحت پوشش قوانین و مقررات وزارت نفت.

ما معتقد هستیم که کارگروه نخبگان منابع انسانی وزیر محترم، متخصص حل این موضوع حقوقی و قانونی می‌باشند تا انشاءالله در ساماندهی آتی پیشرفتی حاصل شود و بعد از سال‌ها سختی کشیدن با تدبیر و اندیشه حضرتعالی بار سنگینی از روی دوش این افراد برداشته شود و این کارمندان تحت مقررات استخدامی نفت که سال‌ها از قلم افتاده‌اند با لمس مزایا و فوق‌العاده‌های کارمندی، صندوق بازنشستگی، بهداشت درمان نفت، سمت سازمانی و پیروی از نظام ارتقایی و پیشرفت و خدمتگذاری تا ۶۵ سالگی حداقل یک گامی رو به جلو بردارند. با محقق شدن این موضوع قدرت و توان و انگیزه نیروها مضاعف گشته و امید به زندگی به آنها بازمی‌گردد و دل خانواده‌ها شاد می‌شود. به امید دل‌هایی را که شاد می‌کنید خداوند دلتان را شاد کند.

من ا.....توفیق

با تشکر

گروهی از کارمندان قرارداد موقت از قلم افتاده‌ی وزارت نفت

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر