/
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹

پیام مدیرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

دكتر حسين مهري مديرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت گراميداشت هفته دفاع مقدس پيامي صادر كرد.
کد خبر : ۴۰۱۷۱
به گزارش نبض نفت به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن در اين پيام آمده است:

دفاع مقدس ملت شريف ايران در برابر تهاجم و جنگ تحميلي دشمنان اسلام نقطه عطفي در تاريخ اين سرزمين اسلامي و یادآور ايثار، دلاوري و رشادت بزرگمردان و شير زناني است که آرامش و امنیت امروز کشورمان به برکت خون پاک و مجاهدت هاي آنان رقم خورده است.

امنيت، سربلندي و اقتداري كه همچون گنجينه و ميراثي گرانبها از رهبر كبير انقلاب حضرت امام خميني (ره) و شهداي عظيم الشأن براي ملت شهيدپرور و هميشه بيدار ايران اسلامي به ارمغان رسيده و بار اين مسؤليت را بر دوش ما نهاده تا در حفظ و صيانت از ارزشها، پيمودن راه شهیدان و وفاداری به آرمانهای آنان همواره ثابت قدم و كوشا باشيم.

بدون شك حفظ صلابت و هوشياري در نبرد نابرابر ديگري كه امروز با تحريم هاي ظالمانه اقتصادي توسط استكبار جهاني براي ملت شريف ايران رقم خورده است، كمتر از جنگ تحميلي نيست و بر ماست كه با عزم و انگیزه ای راسخ تر و اراده اي پولادين توطئه هاي دشمنان را بي اثر ساخته و موجبات رشد و رونق تولید و توسعه همه جانبه اين مرز و بوم را فراهم سازيم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن ایام، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به پیشگاه مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران، رزمندگان، آزادگان و خانواده معظم شهدا تبریک و تهنیت عرض می نمایم و عزت و سربلندی ميهن اسلامی و توفیق بیش از پیش همگان را از درگاه پروردگار عالمیان مسألت دارم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر