/
۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۴

قول مساعد نماینده مسجدسلیمان برای پیگیری مشکلات کارکنان مدت موقت نفت

جلسه بررسی مسایل و مشکلات کارکنان قرارداد مدت موقت صنعت نفت مسجدسلیمان با حضور نمایندگانی از کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با نماینده این شهرستان برگزار شد. در این جلسه علیرضا ورناصری قول داد مشکلات این گروه از کارکنان صنفت نفت را پیگیری و به وزیر نفت منعکس کند.
کد خبر : ۴۰۲۹۷
به گزارش نبض نفت هفته گذشته جلسه بررسی مسایل و مشکلات کارکنان قرارداد مدت موقت صنعت نفت مسجدسلیمان با حضور 3 تن از کارکنان قرارداد مدت موقت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با دکتر علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی برگزار شد .

در این دیدار خانم اولاد شهباز و آقایان عین‌الله احمدی و دانوش صالحی هر کدام طی سخنانی وضعیت کارکنان قراردادی صنعت نفت را از ابتدای صدور مصوبه دولت دهم تا به امروز تشریح و ضمن اشاره به بی‌توجهی دولت پیشین به ساماندهی و پیگیری مشکلات صنفی این کارکنان زحمت‌کش و خدوم خواستار انتقال این مشکلات از سوی نماینده محترم به وزیر نفت شدند .

افراد حاضر در جلسه با اشاره به اینکه وزارتخانه‌ای همچون آموزش و پرورش و سازمان شهرداری‌های کشور که هر کدام از آنها از نظر درآمدی بسیار ضعیف و کم درآمد می‌باشند با استفاده از مصوبه دولت دهم نیروهای پیمانکاری و شرکتی خود را پیمانی و رسمی کردند گفتند: وزارت نفت و در رأس آن وزیر سابق نفت از این مصوبه استنکاف کرده و با بی‌توجهی به درخواست‌ها و خواسته‌های بحق و قانونی کارکنان قراردادی علی‌رغم قول و وعده‌ای که در روز کسب رأی اعتماد دولت دوازدهم در مجلس شورای اسلامی بر زبان آورد هیچ گاه برای این دسته از کارکنان قدمی برنداشت و آنها را تا روز آخر وزارتش بلاتکلیف به حال خود رها کرد و باعث بروز مشکلات فراوان برای این قشر زحمت‌کش از صنعت نفت شد که قاطبه آنها جزء نخبگان و تحصیل کردگان با مدارک عالیه دانشگاهی می‌باشند.

در این دیدار، خواسته اکثریت قریب به اتفاق کارکنان قراردادی صنعت نفت تبدیل وضعیت و ارتقای شغلی عنوان شد و خواستار استفاده وزیر جدید نفت از اختیارات قانونی خود و ظرفیت‌های دولت کار و کرامت حجت الاسلام رئیسی برای حل مشکلات این قشر زحمتکش شدند.

دکتر علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان و عضو کمیسیون انرژی مجلس نیز ضمن تأکید بر لزوم سامان‌دهی مشکلات کارکنان قراردادی مدت موقت وزارت نفت بر پیگیری این مشکلات تا رفع آنها تأکید کرد. وی همچنین با بیان این موضوع که کارگروهی به درخواست اینجانب و موافقت وزیر محترم نفت برای بررسی مسایل و مشکلات شهرهای حوزه انتخابیه مسجدسلیمان تشکیل و از منطقه نیز بازدید داشته‌اند افزود: قطعاً خواسته و همت وزیر محترم نفت و اینجانب به عنوان خادم مردم، پیگیری و حل مشکلات صنفی کارکنان وزارت نفت به عنوان ارزشمندترین سرمایه این صنعت می‌باشد .

در پایان نامه کارکنان قراردادی مدت موقت صنعت نفت مسجدسلیمان که در آن به مسایل و مشکلات این کارکنان اشاره شده جهت انتقال و استحضار وزیر نفت به نماینده مردم و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تحویل داده شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر