/
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳
درخواست یکی از کارکنان تقویت فشار گاز آغاجاری:

رتبه شغلی نیروهای عملیاتی تقویت فشار گاز آغاجاری اصلاح شود

یکی از نیروهای ارکان ثالث عملیاتی تقویت فشار گاز شرکت نفت و گاز آغاجاری با اشاره به اینکه رتبه شغلی آنها 10 لحاظ شده و این موضوع باعث شده که از نظر حقوق و مزایا متضرر شوند از مسئولان مربوطه خواسته مشکل آنها پیگیری و حل شود.
کد خبر : ۴۰۸۰۱
یکی از مخاطبان پایگاه خبری نبض نفت که از نیروهای ارکان ثالث عملیاتی تقویت فشار گاز شرکت نفت و گاز آغاجاری است با ارسال متن زیر از مسئولان خواسته مشکل مربوط به رتبه شغلی آنها اصلاح شود. متن ارسال شده به شرح زیر است:

من از نيروهاي اركان ثالث شركت نفت و گاز اغاجاري هستم. طرح طبقه‌بندي مشاغل براي ما اجرايي شده ولي متاسفانه با كم‌كاري تامين تخصيص، رتبه شغلي ما با توجه به اينكه نيروي عملياتي اداره تقويت فشار گاز هستيم از ادارات عملياتي ديگر پايين‌تر لحاظ شده است.

حدود ٤ ماه است كه اين مشكل برای نيروهاي اداره تقويت و اداره گاز مايع به وجود آمده نامه زده‌ايم که مشکل حل شود و رتبه شغلی ما اصلاح شود. پاسخ مسئولان هم فقط این است که در حال پيگيري هستيم.

رتبه ادارات عملياتي در اهواز ١٦ لحاظ شده كه متاسفانه با كم كاري امور اداري و تامين تخصيص نيروهاي اداره تقويت و اداره گاز مايع رتبه‌هاي شغلي ما ١٠ لحاظ شده است.

در حالي كه رتبه شغلی ادارات مشابه ما در اهواز ١٦ است و همين مشكل براي نيروهاي گاز مايع در اهواز هم به وجود آمد اما موضوع يك ماهه حل شد و بخش مهندسي ساختار مناطق رتبه شغلي آنها را اصلاح كرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر