/
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳

وضعیت ما از ارکان ثالث هم بدتر است/حتی لباس و کفش کار هم به ما نمی‌دهند

کارگران پشتیبان پیمانکاری شرکت نفت فلات قاره شرایط خوبی ندارند. آنها می‌گویند وضعیت ما از نیروهای ارکان ثالث هم بدتر است و حتی لباس و کفش کار هم به ما نمی‌دهند.
کد خبر : ۴۱۱۷۲

یکی از نیروهای پشتیبان پیمانکاری شرکت نفت فلات با ارسال متنی به پایگاه خبری نبض نفت از مسئولان این شرکت خواسته به مشکلات این قشر رسیدگی شود. متن کامل ارسالی به شرح زیر است:

اینجانب به نمایندگی جمعی از کارگران پشتیبان پیمانکاری شرکت نفت فلات قاره این متن را برای شما به عنوان یک رسانه ارسال کرده‌ام. خواهشا مشکل ما را رسانه‌ای کنید چون به هر دری زدیم کسی صدای ما را نمی‌شنود.

متاسفانه ما را به عنوان کارگر پشتیبان شناخته‌اند و هیچ مزایایی غیر از حداقل حقوق که اداره کار مشخص کرده شامل ما نمی‌شود. حقوق ما فقط همان حداقل حقوقی هست که سالیانه اداره کار مشخص می‌کند و شامل هیچ چیز دیگری نمی‌شود.

همچنین وضعیت ما مثل بقیه نیروهای پیمانکاری(ارکان ثالث) نیست. اسم ما و نوع شغل ما در چارت پیمانی بین کارفرما و پیمانکار نیست. در حال حاضر آیتم‌هایی مثل طبقهبندی مشاغل، بدی آب و هوا، سختی کار و ... شامل ما نمی‌شود. پیمانکار در حق ما ظلم می‌کند حتی از دادن لباس کار و کفش کار و ملزومات اولیه کار هم امتناع می‌کند.

از گرفتن پاداش بهره‌وری که به همه نیروهای پیمانکاری تعلق می‌گیرد محروم هستیم. حق اعتراض نداریم چون امنیت شغلی نداریم.

کسی صدای ما را نمی‌شنود.هیچ کسی جویای وضعیت ما نیست.حق اعتراض به هیچ کجا را نداریم چون فقط کارگر پشتیبان پیمانکار هستیم.

بی‌عدالتی و بی‌انصافی است که مثل بقیه نیروهای پیمانکاری کار می‌کنیم ولی حقوق ما از نصف حقوق کارگران پیمانکاری هم کمتر است.

با تشکر از رسانه خوب شما

نیروهای پشتیبان پیمانکار شرکت نفت فلات قاره ایران

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر