/
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
حسینی نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس:

ضرورت حضور مدیران جهادی و بسیجی در کشور مشهود است

سید البرز حسینی نماینده مردم شهرستان خدابنده تاکید کرد شرایط کنونی کشور به مدیران جهادی و بسیجی نیاز دارد چرا که با تفکر و نگرش جهادی بسیاری از مشکلات کشور حل می‌شود.
کد خبر : ۴۱۲۹۱
به گزارش نبض نفت،  سید البرز حسینی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به بصیرت و روشن‌بینی بسیجیان از اسلام گفت: بسیجی ضمیر روشن و زبان ذاکر و شاکر دارد که او را از لغزش‌ها حفظ کرده و می‌داند رستگاری دوری از اجتماع و جامعه نیست بلکه با هدفی الهی و با آگاهی و تدبیر باید برای سازندگی کشور تلاش کند. بسیج مجموعه‌ای از پاک‌ترین انسان‌ها، فداکارترین و آماده به کار ترین جوانان کشور است که در راه اهداف عالی این مرزو و بوم دور هم جمع شده‌اند.

نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس افزود: وقتی دشمن فهمید در جبهه نظامی نمی‌تواند پیروز شود از روزنه فرهنگ وارد کارزار جدیدی بر ضد نظام اسلامی و باورهای فرهنگی مذهبی ملت ما شد. در این جبهه و جنگ هدف اصلی جوانان بودند که بسیجیان به کمک تفکر دوراندیشانه و واقع‌بینانه خود نشان دادند نسلی فرهیخته و فهمیده و مشکل‌گشا هستند.

 حسینی تصریح کرد: مقام معظم رهبری مد ظله العالی فرمودند که بسیج یعنی حضور بهترین و با نشاط‌ترین و با ایمان‌ترین نیروهای عظیم ملت در میدان‌هایی که برای منافع ملی و برای اهداف والا، کشورشان به آنها نیاز دارد. مصداق سخنان گوهربار رهبری این است که  بسیج در دوران جنگ و سازندگی توانست نقش موثر و ارزنده‌ای داشته باشد و در دوران سازندگی مردان رزم پیکار یعنی بسیجیان در لباس مهندسان، پزشکان، مدیران، مدرسان دانشگاه و حوزه و کارگران نقش خود را به خوبی ایفا کند. بسیج در همه بحران‌های کشور به خصوص در دوران مقابله با ویروس منحوس کرونا، زمان وقوع زلزله‌زده و سیل با حضور در عرصه وظیفه ذاتی خود را به خوبی انجام داده است. 

این عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه بسیج هنوز توانمندی‌های ناشناخته فراوانی دارد و اگر شناخته شود و مورد تکریم، حمایت، هدایت و مدیریت قرار گیرد می‌توان از قدرت و توان عظیم خودجوش این قشر استفاده زیادی کرد گفت: برای اعتلای انقلاب اسلامی باید به خوبی از ظرفیت بسیج استفاده کرد. بسیج بهترین پشتوانه علمی و فرهنگی و دفاعی برای آینده نظام مقدس الهی است.

حسینی در ادامه اظهار داشت: براساس منویات مقام معظم رهبری، بسیج یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه میدان‌ها. امروز مدیریت کشور تشنه حضور چنین مردانی در عرصه مدیریت کشور است. کسانی که سال‌ها برای حفظ و حراست از نبوت و رسالت، جهاد و مبارزه کردند امروز بهترین گزینه برای تحقق عدالت در همه عرصه‌های امنیتی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور هستند. ما امیدواریم دولت سیزدهم از این ظرفیت عظیم ملی و مذهبی به خوبی استفاده کند.

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر